Доброго всім ранку! Працюємо за розкладом четверга,але спочатку милуємося роботами учнів нашого класу,які вчора самостійно виготовили іграшку,якою і самому можна грати ,і другові подарувати.ЯКІ Ж ВИ МОЛОДЦІ!
ІГРИ від Бурдіної М., Тонких Г., Перепелиці М . та Перепелиці М . Картохіна А. Колісника В., Павленко Є.
ЯДС Починаємо із визначення показників погоди.Розпочинаємо вивчати останню у цьому навчальному році тему : "Людина і природа влітку".Впевнена,для багатьох мова піде про найулюбленішу пору року.Прочитай матеріал ,вміщений на ст.124-125 та спробуй відповісти на запитання: Коли розпочинається літо,за думкою синоптиків?Скільки днів воно триває ?Скільки днів у календарному літі?На які періоди поділяють літній сезон?Який день є астрономічною датою початку літа? Які літні явища наявні в неживій природі?Чому літні місяці мають такі назви?Які літні прикмети тобі відомі? Переглянь 2 відео
Можеш працювати у ДЗ на ст.50.Запиши у зошит із самоосвіти 1-2 літні прикмети.
ЧИТАННЯ
Розпочинаємо нашу роботу з гри "Зайве слово" ст 100.Напиши у зошиті по 1 "зайвому" слову з кожного рядка.Чи вдалось відгадати загадку?На цьому тижні читали нові примовки про кольори веселки. Пам'ятаєш? Прочитай оповідання В.Сенцовського "Після дощу".З'явились слова , значення яких тобі не відомі або маєш сумніви.?Зазирни в тлумачний словник
Тлумачний словник і все з'ясуй.Перечитай ще раз.дай відповіді на запитання після текста.Склади план до оповідання .Запиши його.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Виконай комплекс вправ з пакетом, розміщений від учора.Ти зміцниш м'язи рук ,ніг, шиї, спини. Відпочине тіло і розум.Не лінуйся ,повтори двічі,навчи усіх ,хто втомився у твоїй родині.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Згадай, ми вже вивчили 3 види речень за метою висловлювання.Ти про кожне з них знаєш правило(ст.107,108,109).Вмієш їх розпізнати в текстах ,а ще перебудовувати (розповідне -на питальне чи на спонукальне...)Сьогодні будемо тренуватися правильно записувати речення та перебудовувати їх різними способами.Весь урок працюємо за слайдами презентацїї.Письмові завдання на слайдах 3,6,8.Бажаю успіхів !
ІГРИ від Бурдіної М., Тонких Г., Перепелиці М . та Перепелиці М . Картохіна А. Колісника В., Павленко Є.
ЯДС Починаємо із визначення показників погоди.Розпочинаємо вивчати останню у цьому навчальному році тему : "Людина і природа влітку".Впевнена,для багатьох мова піде про найулюбленішу пору року.Прочитай матеріал ,вміщений на ст.124-125 та спробуй відповісти на запитання: Коли розпочинається літо,за думкою синоптиків?Скільки днів воно триває ?Скільки днів у календарному літі?На які періоди поділяють літній сезон?Який день є астрономічною датою початку літа? Які літні явища наявні в неживій природі?Чому літні місяці мають такі назви?Які літні прикмети тобі відомі? Переглянь 2 відео
Можеш працювати у ДЗ на ст.50.Запиши у зошит із самоосвіти 1-2 літні прикмети.
ЧИТАННЯ
Розпочинаємо нашу роботу з гри "Зайве слово" ст 100.Напиши у зошиті по 1 "зайвому" слову з кожного рядка.Чи вдалось відгадати загадку?На цьому тижні читали нові примовки про кольори веселки. Пам'ятаєш? Прочитай оповідання В.Сенцовського "Після дощу".З'явились слова , значення яких тобі не відомі або маєш сумніви.?Зазирни в тлумачний словник
Тлумачний словник і все з'ясуй.Перечитай ще раз.дай відповіді на запитання після текста.Склади план до оповідання .Запиши його.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Виконай комплекс вправ з пакетом, розміщений від учора.Ти зміцниш м'язи рук ,ніг, шиї, спини. Відпочине тіло і розум.Не лінуйся ,повтори двічі,навчи усіх ,хто втомився у твоїй родині.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Згадай, ми вже вивчили 3 види речень за метою висловлювання.Ти про кожне з них знаєш правило(ст.107,108,109).Вмієш їх розпізнати в текстах ,а ще перебудовувати (розповідне -на питальне чи на спонукальне...)Сьогодні будемо тренуватися правильно записувати речення та перебудовувати їх різними способами.Весь урок працюємо за слайдами презентацїї.Письмові завдання на слайдах 3,6,8.Бажаю успіхів !
Немає коментарів:
Дописати коментар