ДОБРОГО РАНКУ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ!
%D1%81%D1%82%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B253165212_334254873874694_8465957784020582400_n.jpg)
СЬОГОДНІ-10.04.2023 р.- ПОНЕДІЛОК
Розпочинається 28 тиждень : " Навіщо їсти". Щодня зранку будемо відгадувати загадки, запитання вікторини.Більше дізнаємося про користь їжі. Запам'ятаємо нові слова, пов'язані з темою: "Овочі, фрукти, вітаміни, харчування".
%D1%81%D1%82%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B253657240_334254927208022_4632639780885102592_n.jpg)

Для чого людина їсть, як ти думаєш?
ЯДС. Тема: "Якими бувають рослини? "
За посиланням https://meet.google.com/ytt-oxhb-rcf доєднуйся до уроку для спільної роботи о 08.00, щоб розібратися , що ми знаємо і що бажаємо дізнатися про рослини.
Розпочни зі спостережень за погодою сьогоднішнього ранку.Відгадай загадку.

До якої природи відносять рослини?.Доведи свою думку.

Чому певні рослини не можуть рости в нашій країні?

Чи знаєш , що рослини бувають дикорослі та культурні?

Чи вважають гриби рослинами?

Де ростуть рослини? Назви рослини польові, городні, садові та декоративні
Прочитай розповідь пана Лісника про рослини на с.63.
ВДОМА підготуй 1 загадку про рослину.До якого виду рослин належить відгадка .
ВДОМА підготуй 1 загадку про рослину.До якого виду рослин належить відгадка .
УКРАЇНСЬКА МОВА Тема: "Робота над розумінням і виразним читанням вірша
«Котик-школяр» (автор Кость Вагилевич)" Розпочни з повторення алфавіту
Склади слова із розсипаних складів.Поміркуй, що спільного між дошкільнятами та школярами
Попрацюй над читанням слів, запам'ятай їх значення.Послухай поезію зі с.54.За посиланням Інформація про письменника можеш прочитати про автора поезії.
З'ясуй значення незрозумілих слів. Надамо відповіді на запитання.

Порівняй малюнок і поезію.Склади подяку від імені предмета.
Підсумуй все, що вразило в поезії.
Підсумуй все, що вразило в поезії.
УКРАЇНСЬКА МОВА Тема: "Повторення написання букв у, д, з, в, б. Спостереження за
вживанням синонімів, антонімів (без уживання термінів)"
Розпізнай, які літери пошкодила мишка.Відгадай загадки та запиши відгадки Виконай звуко-буквений аналіз.Зіграй у гру "Закінчи речення". "Так чи Ні"
ВИКОНАЙ РУХИ МУЗИЧНОЇ ГРИ
Немає коментарів:
Дописати коментар