10.03.24

 ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ!

Триває 25 навчальний  тиждень "СПІВПРАЦЯ в КЛАСІ"

«Доброго ранку!» — щиро вітаюся.

«Доброго ранку!» — я до всіх посміхаюся.

«Доброго ранку! Доброго дня! 

Бажаю всім щастя  і всім - добра!»

                        Вправа «Магніт»

— Які слова «притягує» до себе слово «добро»? 

— Як ви ставитеся до однокласників?

                   Вправа «Я у дзеркальце дивлюся»

— Я передаю по колу дзеркальце, дивлюсь в нього, усміхаюсь і говорю собі комплімент. Ви зробіть так само. 

ПІСНЯ «Дружній клас» (музика і слова Анни Олєйникової


«Які несловесні засоби спілкування ви знаєте?»

                    «Відгадай, що я роблю»

Спочатку вчитель показує якісь дії, а діти відгадують і називають їх.

Потім учні по черзі виконують різні рухи, їхні товариші називають, що робить певна дитина.









Об'єднай в пари початок і кінцівку прислів'я

Праця годує,

Здобудеш освіту —

Наука і ліс не веде,

Щоб рибу їсти,

Яка сім'я —

такий і я.

а з лісу виводить.

треба у воду лізти.

а лінь марнує.

побачити більше світу.



Немає коментарів:

Дописати коментар

  ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 30 навчальний  тиждень : "Подорожі у часі та просторі  " Добрий день, Любі хлопчики ...