ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ!
Триває 35 навчальний тиждень :
"Як я можу вплинути на своє майбутнє?"
Сьогодні у нас незвичайні уроки,
Ми у майбутнє спрямуєм кроки.
Руку другу простягни,
Посмішку усім пошли.
Вправа «Думки вголос»
□ Чим я люблю займатися?
— Назвіть своє улюблене заняття.
— Як ви почуваєтеся, коли ви гарно щось умієте робити?
— Чи хотіли б ще чогось навчитися? Чому?
Гра «Добра справа»
Звернись до однокласника чи однокласниці, зроби комплімент про якесь їх досягнення.
Наприклад : «Сергійко, я вважаю, що ти гарно читаєш».
Підбиття підсумків.
— Що ви відчуваєте після цієї гри?
— Чи приємно вам, що ваші товариші не байдужі?
Прочитайте та обговоріть оповідання
Примчав Миколка до школи, не спізнився — саме перед дзвоником. Та чергова, дівчисько з червоною пов'язкою, біля дверей перейняла його. Ще й зауважила суворим голосом.
— Поглянь-но, якого бруду наніс. Чом ноги не витер?
Глянув Миколка — справді, сліди на підлозі. Надворі сніг з дощем. Онде які чорні сліди...
Притулив Миколка руку до грудей. І так увічливо мовив:
— Візьми, будь ласка, ганчірку та витри підлогу. Ти чергувати мусиш відмінно, чи не так? А мені до класу потрібно поспішати. А то спізнюся. Я дуже охайний.
Обурена чергова тільки зойкнула, та Миколка вже біг сходами. Кваплячись, він так штурхонув якогось малюка, що той аж упав.
— Ти чого штурхаєшся? — зарепетував малий, розмазуючи сльози.
— Пробач, будь ласка! — повів плечима Микола й махнув іще на три сходинки вгору. І знову штовхнув, уже іншого учня.
— Тобі що — місця мало? — запитав хлоп'як, потираючи забите об ґратки поручнів коліно.
— А ти не плутайся під ногами, коли бачиш, що я йду! — кинув Миколка. І додав, навіть трохи вклонившись: — Пробач! Я завжди вчасно приходжу на урок.
До класу він забіг найпершим. Смикнув за кіски Оксанку, яка саме відчиняла двері. Проте не забув сказати лагідним голосом:
— Спасибі, що пропустила. Бо мені ще треба вірш повторити.
Але Оксанка відказала сердито:
— Який ти невихований, Миколко!
— Дурниці! — відповів той. — Хіба я не кажу «дякую», «будь ласка», «пробач»? А ти — «невихований, невихований». Ти, Оксанко, щось наплутала. Я дуже вихований.
Та вперта Оксанка наполягала на своєму.
Обговорення прослуханого:
— Чи правильно вчиняв Миколка? Чому?
— Якщо дитина навмисно чинить погано і вибачається — це погано чи добре?
— Чи насправді Миколка такий, яким він себе назвав?
— У чому людина може проявити свої особливості?
«Асоціативний кущ» - "ТАЛАНТ"
— До чого закликає нас автор пісні?
— Що потрібно робити, аби мрії здійснювалися?
— Чесноти — це моральні якості: доброта, ввічливість, чуйність, милосердя, повага, шанобливість.
Недолік — це негативна риса характеру: нахабність, марнотратство, ледарство, грубість, брехливість...
ЛЕДАЧА ПОДУШКА
Маленькій Яринці треба було рано вставати, щоб до школи йти, але не хочеться, ой як не хочеться. Ввечері питає Яринка в дідуся:
— Дідусю, чому вранці вставати не хочеться? Навчіть мене, дідусю, спати так, щоб хотілося вставати й іти до школи.
— Це подушка в тебе ледача, — відповів дідусь.
— А що ж їй зробити, щоб вона не була ледачою?
— Знаю я таємницю, — пошепки сказав дідусь. — Ото саме тоді, як вставати не хочеться, візьми подушку, винеси на свіже повітря, добре вибий її кулачками — вона і не буде ледачою.
— Справді? — зраділа Яринка. — Я так і зроблю завтра.
Ще дуже рано, а треба збиратись до школи. Не хочеться вставати Яринці, але треба ж нарешті подушку провчити, лінощі з неї вибити.
Схопилась Яринка швиденько, одяглася, взяла подушку, винесла на подвір'я, поклала на лавку — та кулачками її, кулачками. Повернулась до хати, поклала на ліжко, та й умиватися. А дідусь у вуса посміхається.
Обговорення прослуханого:
— Який недолік мала дівчинка?
— Що допомогло їй виправитись?
— Складіть у групах поради для дівчинки: як позбутися своїх недоліків.
Немає коментарів:
Дописати коментар