26.05.24

 ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ!

Триває 35 навчальний  тиждень :

"Як я можу вплинути на своє майбутнє?"

Сьогодні у нас незвичайні уроки,

Ми у майбутнє спрямуєм кроки.

 Руку другу простягни,

Посмішку усім пошли.

 Вправа «Думки вголос»

□ Чим я люблю займатися?

— Назвіть своє улюблене заняття.

— Як ви почуваєтеся, коли ви гарно щось умієте робити?

— Чи хотіли б ще чогось навчитися? Чому?

 Гра «Добра справа»

Звернись до однокласника чи однокласниці, зроби комплімент про якесь їх досягнення.

Наприклад : «Сергійко, я вважаю, що ти гарно читаєш».

Підбиття підсумків.

— Що ви відчуваєте після цієї гри?

— Чи приємно вам, що ваші товариші не байдужі?

Прочитайте та обговоріть оповідання

Примчав Миколка до школи, не спізнився — саме перед дзвоником. Та чергова, дівчисько з червоною пов'язкою, біля дверей перейняла його. Ще й зауважила суворим голосом.

— Поглянь-но, якого бруду наніс. Чом ноги не витер?

Глянув Миколка — справді, сліди на підлозі. Надворі сніг з дощем. Онде які чорні сліди...

Притулив Миколка руку до грудей. І так увічливо мовив:

— Візьми, будь ласка, ганчірку та витри підлогу. Ти чергувати мусиш відмінно, чи не так? А мені до класу потрібно поспішати. А то спізнюся. Я дуже охайний.

Обурена чергова тільки зойкнула, та Миколка вже біг сходами. Кваплячись, він так штурхонув якогось малюка, що той аж упав.

— Ти чого штурхаєшся? — зарепетував малий, розмазуючи сльози.

— Пробач, будь ласка! — повів плечима Микола й махнув іще на три сходинки вгору. І знову штовхнув, уже іншого учня.

— Тобі що — місця мало? — запитав хлоп'як, потираючи забите об ґратки поручнів коліно.

— А ти не плутайся під ногами, коли бачиш, що я йду! — кинув Миколка. І додав, навіть трохи вклонившись: — Пробач! Я завжди вчасно приходжу на урок.

До класу він забіг найпершим. Смикнув за кіски Оксанку, яка саме відчиняла двері. Проте не забув сказати лагідним голосом:

— Спасибі, що пропустила. Бо мені ще треба вірш повторити.

Але Оксанка відказала сердито:

— Який ти невихований, Миколко!

— Дурниці! — відповів той. — Хіба я не кажу «дякую», «будь ласка», «пробач»? А ти — «невихований, невихований». Ти, Оксанко, щось наплутала. Я дуже вихований.

Та вперта Оксанка наполягала на своєму.

Обговорення прослуханого:

— Чи правильно вчиняв Миколка? Чому?

— Якщо дитина навмисно чинить погано і вибачається — це погано чи добре?

— Чи насправді Миколка такий, яким він себе назвав?

— У чому людина може проявити свої особливості?

«Асоціативний кущ» - "ТАЛАНТ"

— До чого закликає нас автор пісні?

— Що потрібно робити, аби мрії здійснювалися?

— Чесноти — це моральні якості: доброта, ввічливість, чуйність, милосердя, повага, шанобливість.

Недолік — це негативна риса характеру: нахабність, марнотратство, ледарство, грубість, брехливість...

ЛЕДАЧА ПОДУШКА

Маленькій Яринці треба було рано вставати, щоб до школи йти, але не хочеться, ой як не хочеться. Ввечері питає Яринка в дідуся:

— Дідусю, чому вранці вставати не хочеться? Навчіть мене, дідусю, спати так, щоб хотілося вставати й іти до школи.

— Це подушка в тебе ледача, — відповів дідусь.

— А що ж їй зробити, щоб вона не була ледачою?

— Знаю я таємницю, — пошепки сказав дідусь. — Ото саме тоді, як вставати не хочеться, візьми подушку, винеси на свіже повітря, добре вибий її кулачками — вона і не буде ледачою.

— Справді? — зраділа Яринка. — Я так і зроблю завтра.

Ще дуже рано, а треба збиратись до школи. Не хочеться вставати Яринці, але треба ж нарешті подушку провчити, лінощі з неї вибити.

Схопилась Яринка швиденько, одяглася, взяла подушку, винесла на подвір'я, поклала на лавку — та кулачками її, кулачками. Повернулась до хати, поклала на ліжко, та й умиватися. А дідусь у вуса посміхається.

Обговорення прослуханого:

— Який недолік мала дівчинка?

— Що допомогло їй виправитись?

— Складіть у групах поради для дівчинки: як позбутися своїх недоліків.






Немає коментарів:

Дописати коментар

  ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 35 навчальний  тиждень :           "На порозі - літо" Доброго ранку! Травам росистим...