ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ!
Триває 15 навчальний тиждень
" Тиждень креативних ідей. Урок енергоефективності. ПЛОЩА ПРЯМОКУТНИКА. ОДИНИЦІ ПЛОЩІ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ "
Хто прийшов з гарним настроєм – рукою махніть.
Хто чує мене – головою кивніть.
Хто бачить мене – прошу, оком моргніть.
Хто найвеселіший – ви всім усміхніться.
Хто ввічливий – гуртові злегка вклоніться
День новий до нас іде
І нові знання несе.
А іще нову погоду
Й нові зміни у природі.
Від природи що чекати,
Треба парасольку брати?
Що за хмарки над тим гаєм?
Ми в синоптиків спитаєм.
Якщо ви хочете щастя для дітей, то готуйте їх не
для щастя, а для творчої діяльності.
К. Д. Ушинський
Наш час – це час суттєвих змін у науці, техніці, інформаційному середовищі, освіті. Суспільству потрібні люди, які здатні приймати нестандартні рішення, вміють творчо мислити. Тому одним із пріоритетних напрямків політики нашої держави є турбота про обдаровану та талановиту молодь, її творчий, інтелектуальний, духовний та фізичний розвиток.
список
рекомендацій для розвитку креативності, складений
фахівцями з психології.
Регулярно виконуйте фізичні вправи.
Слідкуйте за тим, щоб ваша дієта була
різноманітною і збалансованою.
Опановуйте техніку релаксації і медитації.
Удосконалюйте впевненість у собі.
Ведіть щоденник, робіть замальовки, пишіть
вірші, короткі оповідання і пісні.
Читайте художню літературу, яка розвиває уяву.
Замислюйтеся
про альтернативні способи використання предметів, з якими ви стикаєтесь у
повсякденності.
Замислюйтеся
про схожість несхожих речей.
Займіться живописом або скульптурою.
Відвідуйте місця сили, дозвольте
собі мріяти.
Займіться справами, про які ви зазвичай не
думали.
Намагайтеся бути більш спонтанними і
товариськими.
Дивіться комедії і намагайтеся сформувати свій
власний гумористичний стиль.
Слухайте класичну музику.
Намагайтеся виконувати свої щоденні рутинні
обов'язки різними способами.
Заводьте нових друзів і розширюйте своє коло
спілкування.
Думайте про себе як про творчу особистість.
Думайте про креативність як про спосіб
існування.
Наслідуйте ту відому творчу особистість, якою ви захоплюєтеся.
Привчіться задавати собі питання: «А що, якщо?
...»
Не
засиджуйтеся перед телевізором.
Не
бійтеся виявитися неправим або зробити помилку.
Не
виносьте поспішних суджень.
Цікавтеся абсолютно всім.
Досліджуємо.
Прилади та матеріали: лінійка, олівці двох кольорів.
Побудуйте у зошитах прямокутник зі сторонами 4 см і 7 см, розділіть цей прямокутник на квадратики зі стороною 1 см.
• Порахуйте, скільки квадратиків утворилося?
• Чому дорівнює площа цього прямокутника?
Запам’ятайте формулу площі прямокутника
• Щоб обчислити площу прямокутника, треба визначити його довжину і ширину (в однакових одиницях) та знайти добуток цих чисел.
• Позначається площа буквою «S».
• Якщо ширина прямокутника а, довжина в, тоді S = а ∙ в
Розв’язуємо проблемні завдання від Домовичка:
• Як зробити так, щоб в будинку було світло та затишно?
• Яку форму мають вікна і двері будинку?
Порахуємо площу одного вікна цього будинку, якщо його довжина 12 дм, а ширина
1 м.
Обчислимо, яку площу становлять двері цього будинку, якщо вони мають розмір
22 дм ×11 дм.
Порахуємо, скільки необхідно утеплювача для фасадної стіни цього
одноповерхового приватного будинку, якщо її розміри довжина – 8 м, висота – 3 м
У будинку 16 поверхів. На кожному поверсі чотири квартири. Половина квартир у
будинку трикімнатні, однокімнатних квартир удвічі менше, ніж трикімнатних, інші –
двокімнатні. Скільки всього квартир у цьому будинку? Скільки у будинку двокімнатних квартир?























Немає коментарів:
Дописати коментар