Доброго ранку! Сьогодні працюємо за розкладом п'ятниці!
Математика
Розпочнемо роботу з повторення таблиці множення на 2..У завданні 1 на ст. 86 ти бачиш як легко створюється таблиця ділення.Її можна навіть повторити ще раз
Розв'яжи приклади 2 на ст.86,можеш дивитися в табличку, але ти розумієш, що її треба вивчити напам'ять.Зверни увагу на розв'язання задачі 3 .
.
За зразком сам розв'яжи і оформи задачу 4.А над задачею 6 творчо попрацюй .Дай усно відповіді на запитання "Про що ти дізнаєшся....."Наостанок обчисли письмово вирази у з.5,виконай їх перевірку.Пам'яташ,що додавання дружить з відніманням і навпаки?
Українська мова Сьогодні на уроці розвитку мовлення кожен зможе стати автором казки про...Подивись на ст.97 і закінчи розпочате речення.Правильно,кожен складе казку "Чарівна комора " про те,як з'явився у людини хліб.Можеш загаловок(назву казки придумати сам ) Початок казки прочитаємо у впр.348,а ось далі за планом,поданим у впр.349 та малюнками -підказками і словами для довідки створи своє закінчення.Чекаю з нетерпінням написаних Вами закінчень казки.
Мистецтво Згадайте,будь ласка нашу роботу 30.03.Які чарівні зразки петриківського розпису вийшли.Ось деякі роботи дітей з нашого класу.Якщо ти ще не намалював,не барись.-скоро відбудеться онлайн виставка робіт за тиждень без твого малюнка.Помилуємось разом
А свою роботу майстри і майстрині завжди супроводжували співом або із задоволенням слухали гру на кобзі чи бандурі місцевих музик.Розповіді кобзарів під музичний супровід були справжнім дивом,особливо навесні ,бо після зими дехто зустрічався ,як після тривалої розлуки.Послухай і ти ці чарівні мелодії
А зараз і сам заспівай пісню на слова Великого Кобзаря зі ст.83 "Зацвіла в долині"Дякую за роботу!
Немає коментарів:
Дописати коментар