20.05.20

21.05

                                                                                                    Доброго дня,любі діти та шановні  батьки.                                                 Вітаю ВАС із Днем вишиванки!


Цей день є святом краси,єдності,патріотизму.Коли дівчинка чи хлопчик одягають вишиванку ,інші елементи костюму, національні прикраси ,вони долучаються до духовного минулого народу, відчувають свою національну приналежність ,встановлюють енергетичний та духовний зв'язок зі своїми пращурами.
Дякую дітям і батькам,які відгукнулись на пропозицію взяти участь у віртуальному флешмобі.
 
 Хто бажає ще долучитися до цієї акції?


ЯДС Розпочинаємо з відзначення показників погоди .Ми вже вміємо розрізняти кущі і дерева.Ніхто не помилиться ,що перед очима-трав'янисті рослини.Сьогодні звернемо  увагу на їх здатність передбачати зміни погоди і  розкривати (стулювати) пелюстки в один і той самий час.Прочитай у підручнику (ст.129-130) про рослини-синоптики та рослини-годинники. Переглянь відео .Попрацюй у ДЗ. на ст.57.
УКРАЇНСЬКА МОВА.Продовжуємо працювати за темою  "Текст".Назви основні ознаки текста.Молодець,якщо ти швидко згадав.Ні,повтори-ст.112.Впр.408 знайомить тебе із словниковим словом для роботи в каліграфічній хвилинці.(Запиши його і літери окремо)Випиши 1 прислів'я з впр.409.НАЛАШТУЙСЯ НА ОЗНАЙОМЛЕННЯ З МАТЕРІАЛАМИ НОВОЇ ТЕМИ.Порівняй 2 тексти (впр.410 і впр.421)У тексті якої вправи описується папуга? Вивчи правила на ст.115,118.Виконай письмово впр.413.А саме-запиши одним реченням про що йдеться (визнач тему.) і запиши виділені слова в алфавітному порядку. УВАГА! ДАЛІ НАПИШИ:"Контрольне списування"-це буде текст вправи 422(Заголовок придумай самостійно.) На платформі "На урок " пройди тестування за матеріалом, вивченим у 2 класі.https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3538373

ЧИТАННЯ 

.Дізнаємось на уроці про одну з найпрацьовитіших серед комах.Заповни таблицю на ст.104.В оповіданні "Маленька мураха" В.Шкляра дізнаємось нове не лише про мурах ,а й про особливості дитячих характерів.Прочитай текст.Як звали друзів? Які спостереження хлопчиків тебе здивували?Прочитай діалог хлопців .Хто винахідливо відповідає,а хто кепкує?Добери свій заголовок,що розкриває поведінку чи стосунки дітей.Що нове про життя мурах ти дізнався?
Переглянь відео.Ознайомся з прислів'ями ,пов'язаними з життям мурах.Таким чином.Надішли таблию та свій варіант заголовка оповідання.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Повтори вчорашній комплекс вправ із скакалкою



Немає коментарів:

Дописати коментар

   ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 29 навчальний  тиждень : " Рух і час" Нумо привітаємось, Нумо посміхнемося, Нумо в ...