14.01.24

 ДОБРОГО РАНКУ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ!

Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки.
Працюють голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви. Бажаю вам я!

НОВИЙ ТИЖДЕНЬ "Життя птахів узимку" 

Вправа «Ранкові враження»

— Розкажіть про свої ранкові враження за опорою.

 Вранці мене здивувало...

 Сьогодні я помітив(ла)...

 Дорогою до школи я почув(ла)...

Я звернув(ла) увагу на...

 Мене засмутило...


Гра «Чия це пісня?»

— А чи знаєте ви, чия це пісенька?
«Чик-чирик!» — ...
«Кар-кар!» —...
«Ку-ку!» — ...
«Тьох-тьох!» — ...
«Угу-угу!» — ...



                                  

 Як зима − вона на гілці,

 І співа, мов на сопілці…

Жовті груди,чорні крила,

Кусень сала сама з’їла

                                                       У червоній фартушку

                                                      Птах стрибає по сніжку

                                                      І розпитує синичку

                                                      Про найближчу годівничку.


Вірно людям я служу,

Їм дерева стережу.

Дзьоб міцний і гострий маю,

Шкідників їм добуваю.

Гордо птаха походжає,

Пташенят життю навчає.

Дуже мудра чорна птиця,

І біда,як розізлиться. 

З'ЄДНАЙ ЧАСТИНИ ПРИСЛІВ'ЇВ

 У всякої пташки                                                 така й пісня.

Де багато пташок,                                              а пізні слізки ллють.

Ранні пташки росу п’ють                                   свої замашки.

Яка пташка,                                                          там нема комашок.

Соловей співає,                                                    а соловейко кінчає.

Ластівка день починає,                                       поки голос має.

Переглянь відео "Зимуючі птахи України"

https://www.youtube.com/watch?v=cXOkRLM9W6E&ab_channel=KovINNA

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 30 навчальний  тиждень : "Подорожі у часі та просторі  " Добрий день, Любі хлопчики ...