Шановні діти та батьки ! Триває 19 навчальний тиждень-
"Вартість і цінність"
Поплескайте руками,
Потупайте ногами,
До сонця потягніться
І друзям посміхніться.
Якщо вам веселенько —
«Ура» скажіть тихенько.
Як стало веселіше —
«Ура» скажіть гучніше.
Оповідання за асоціативними малюнками
У дворі на лавці під старою розлогою липою сиділи Андрійко з Юлею. До них підбіг радісний Богданчик.
— Подивіться, яка книжка і портфелик (малюнки книжки, портфелика) у мене є. Мені їх купили для школи, щоб я навчався і зростав розумним. Це найпотрібніші для мене речі.
— А для мене найціннішими є моя родина (малюнок родини), любов і злагода, Батьківщина (малюнок) і рідний край. Це робить мене щасливою, — відповіла Оля.
— Я вважаю, — підвівся з лавки Андрійко, — що найціннішими є життя і здоров'я людини, це — найважливіші речі.
— А що цінуєте ви?
— Що з названого можна купити за гроші, до чого можна доторкнутися і чим можна помінятися?
— Такі цінності називають матеріальними.
— А чого не можна купити, поміняти чи потримати у руках?
— Родина, життя, здоров'я, успіх, добро — це духовні цінності, що «живуть» усередині нас.
Гра «Так чи Ні?»
Півник ось знайшов зернину
І склика усю родину.
Він їх хоче пригостить.
А чи гарно так робить? (...)
Котик песика штовхнув,
А «пробач» сказать забув.
Від образи у Сірка
Впала слізонька гірка.
Ну, а ви скажіть мені:
Той хороший котик? (...)
Натомилась киця, спить,
Котик-син горлає.
А у вас, часом, скажіть
Отаке буває? (...)
Їжачок йшов через ліс
І нелегку ношу ніс.
Сірий зайчик з поля біг,
Їжачкові допоміг.
Щиро дякує їжак.
Чи робити гарно так? (…)
Зайчик в лісі заблукав,
Впав. Біда малому.
Їжачок його підняв
І привів додому. (...)
Ось курчата неслухняні
Утекли від квочки-няні.
А сорока поглядала. —
Ко-к-ко! Біда! Біда!
Ну, а що робить мені?
Похвалить курчаток? (…)
«Асоціації»
Якщо родина — це будівля, то яка?
Якщо родина — це колір, то який?
Якщо родина — це музика, то яка?
Якщо родина — це геометрична фігура, то яка?
Якщо родина — це настрій, то який?
Ø Робота в парах. Вправа «Розкажи про свою родину»
□ Мене звуть... (ім’я), але рідні називають мене...
□ У моїй родині... (кількість членів родини).
□ Разом ми часто...
□ Найбільше нам подобається...
Гра «Трік-трак»
— Якщо я промовлятиму правильне твердження, ви казатимете: «Трік-трак — це так». А якщо будете не згодні з ним, відповідайте: «Трік-трак — зовсім не так».
□ Шанувати старших.
□ Не дослухатися до порад членів родини.
□ Виконувати свої обов'язки.
□ Допомагати одне одному.
□ Сваритися.
□ Не слухати нікого.
□ Піклуватися одне про одного.
□ Робити, що заманеться.
□ Разом відпочивати.
□ Піклуватися про менших братиків і сестричок.
□ Виконувати всі хатні справи разом.
□ Вітати всіх зі святами, днем народження
Вправа «Дерево цінностей»
— Об'єднайтеся в групи і намалюйте дерево, на якому:
□ коріння — ваші позитивні риси;
□ стовбур — те, що ви вже вмієте робити, чого навчилися;
□ гілки — чого хочете досягти, про що мрієте;
□ листочки — риси, що хотіли би у собі розвинути.
Шановні діти та батьки ! Триває 18 навчальний тиждень - ІНЖЕНЕРНИЙ
Беручи участь в цьому заході, краще зрозумієте, як науки та інженерія проявляється в нашому повсякденному житті — роблять його безпечнішим, комфортнішим та цікавішим.
Ви станете впевненими у власних силах та можливостях.
.-Доброго ранку, любі школярики!
-Доброго ранку, жучки
та комарики!
-Доброго ранку,
зайчики й білочки!
-Доброго ранку,
синички на гілочці!
-Доброго ранку,
сонечко ясне!
Настрою всім ми бажаєм
прекрасного!
Тема інженерного тижня 2024 — самозарадність
Ця навичка була важливою для первісних людей, так само як буде важливою для людей майбутнього. Але сьогодні
вона є особливо цінною для українських дітей та підлітків.
Вміння бути самозарадними посилює нашу незалежність від зовнішньої допомоги та відповідальність, дає нам можли-
вість швидше розв‘язувати питання. Коли ми розв’язуємо питання, що стосуються життя та розвитку, це стає
вкрай важливо. Крім того, самозарадність важлива складова розвитку креативності. У пошуку рішень ми тестуємо
десятки, як традиційних, так і нових ідей, що неймовірно захоплює і може призвести до нових відкриттів. Вреш-
ті-решт, самозарадність покращує і наш статок.
Звичайно, Інженерний тиждень лише один з інструментів розвитку самозарадності.
Теми інженерного тижня:
Немає коментарів:
Дописати коментар