21.01.24

  Шановні діти та батьки ! Триває 19 навчальний тиждень-

"Вартість і цінність"

Поплескайте руками,

Потупайте ногами,

До сонця потягніться

І друзям посміхніться.

Якщо вам веселенько —

«Ура» скажіть тихенько.

Як стало веселіше —

«Ура» скажіть гучніше.




















Вправа «Формула щастя»

—  Напишіть на аркуші складники, що є для вас найголовнішими в житті, таким чином виведіть формулу щастя.


Оповідання за асоціативними малюнками

У дворі на лавці під старою розлогою липою сиділи Андрійко з Юлею. До них підбіг радісний Богданчик.

— Подивіться, яка книжка і портфелик (малюнки книжки, портфелика) у мене є. Мені їх купили для школи, щоб я навчався і зростав розумним. Це найпотрібніші для мене речі.

— А для мене найціннішими є моя родина (малюнок родини), любов і злагода, Батьківщина (малюнок) і рідний край. Це робить мене щасливою, — відповіла Оля.

— Я вважаю, — підвівся з лавки Андрійко, — що найціннішими є життя і здоров'я людини, це — найважливіші речі.

— А що цінуєте ви?

— Що з названого можна купити за гроші, до чого можна доторкнутися і чим можна помінятися?

— Такі цінності називають матеріальними.

— А чого не можна купити, поміняти чи потримати у руках?

— Родина, життя, здоров'я, успіх, добро — це духовні цінності, що «живуть» усередині нас.

Гра «Так чи Ні?»

Півник ось знайшов зернину

І склика усю родину.

Він їх хоче пригостить.

А чи гарно так робить? (...)

Котик песика штовхнув,

А «пробач» сказать забув.

Від образи у Сірка

Впала слізонька гірка.

Ну, а ви скажіть мені:

Той хороший котик? (...)

Натомилась киця, спить,

Котик-син горлає.

А у вас, часом, скажіть

Отаке буває? (...)

Їжачок йшов через ліс

І нелегку ношу ніс.

Сірий зайчик з поля біг,

Їжачкові допоміг.

Щиро дякує їжак.

Чи робити гарно так? (…)

Зайчик в лісі заблукав,

Впав. Біда малому.

Їжачок його підняв

І привів додому. (...)

Ось курчата неслухняні

Утекли від квочки-няні.

А сорока поглядала. —

Ко-к-ко! Біда! Біда!

Ну, а що робить мені?

Похвалить курчаток? (…)

«Асоціації»

Якщо родина — це будівля, то яка?

Якщо родина — це колір, то який?

Якщо родина — це музика, то яка?

Якщо родина — це геометрична фігура, то яка?

Якщо родина — це настрій, то який?

Ø Робота в парах. Вправа «Розкажи про свою родину»

□ Мене звуть... (ім’я), але рідні називають мене...

□ У моїй родині... (кількість членів родини).

□ Разом ми часто...

□ Найбільше нам подобається...

 Гра «Трік-трак»

— Якщо я промовлятиму правильне твердження, ви казатимете: «Трік-трак — це так». А якщо будете не згодні з ним, відповідайте: «Трік-трак — зовсім не так».

□ Шанувати старших.

□ Не дослухатися до порад членів родини.

□ Виконувати свої обов'язки.

□ Допомагати одне одному.

□ Сваритися.

□ Не слухати нікого.

□ Піклуватися одне про одного.

□ Робити, що заманеться.

□ Разом відпочивати.

□ Піклуватися про менших братиків і сестричок.

□ Виконувати всі хатні справи разом.

□ Вітати всіх зі святами, днем народження

Вправа «Дерево цінностей»

— Об'єднайтеся в групи і намалюйте дерево, на якому:

 коріння — ваші позитивні риси;

 стовбур — те, що ви вже вмієте робити, чого навчилися;

 гілки — чого хочете досягти, про що мрієте;

 листочки — риси, що хотіли би у собі розвинути.

 

 


 

 Шановні діти та батьки ! Триває 18 навчальний тиждень - ІНЖЕНЕРНИЙ 

  Беручи участь в цьому заході, краще зрозумієте, як науки та інженерія проявляється в нашому повсякденному житті — роблять його безпечнішим, комфортнішим та цікавішим. 

Ви станете впевненими у власних силах та можливостях.

                 .-Доброго ранку, любі школярики!

                -Доброго ранку, жучки та комарики!

                -Доброго ранку, зайчики й білочки!

                -Доброго ранку, синички на гілочці!

                -Доброго ранку, сонечко ясне!

                Настрою всім ми бажаєм прекрасного!

                                                        

Тема інженерного тижня 2024 — самозарадність

Ця навичка була важливою для первісних людей, так само як буде важливою для людей майбутнього. Але сьогодні

вона є особливо цінною для українських дітей та підлітків.

Вміння бути самозарадними посилює нашу незалежність від зовнішньої допомоги та відповідальність, дає нам можли-

вість швидше розв‘язувати питання. Коли ми розв’язуємо питання, що стосуються життя та розвитку, це стає

вкрай важливо. Крім того, самозарадність важлива складова розвитку креативності. У пошуку рішень ми тестуємо

десятки, як традиційних, так і нових ідей, що неймовірно захоплює і може призвести до нових відкриттів. Вреш-

ті-решт, самозарадність покращує і наш статок.

Звичайно, Інженерний тиждень лише один з інструментів розвитку самозарадності. 



















Теми інженерного тижня:
— Швидкі та нестандартні рішення для облаштування шкільних укриттів;
— Альтернативні способи збору та очищення води;
— Енергоефективність, автономні освітлювальні прилади;
— Відбудова та циркулярне будівництво.

Інструкції зі збору механічних іграшок та забавок для учнів 

Немає коментарів:

Дописати коментар

  ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 30 навчальний  тиждень : "Подорожі у часі та просторі  " Добрий день, Любі хлопчики ...