27.04.20

28.04




Доброго дня,мої другокласники!Сьогодні продовжуються наші дистанційні заняття.Працюємо за розкладом вівторка.
ЯДС. Чи спостерігав ти за змінами погоди та природою упродовж двох тижнів?На ст.30-31 у друкованому зошиті зазнач сьогоднішні показники.Згадай про що йшлося на попередніх уроках,переглянувши відео.Яких комах тобі пощастило бачити на вулиці чи вдома?Перечитай у підручнику ст.112-113.Відгадай загадки .Запиши коротку розповідь на основі однієї загадки.(Наприклад,.: "Моя зустріч з осою", 3-4 речення).Можеш записувати у "Щоденнику вражень",а можна-у зошиті.Наостанок перевір,чи виконані у тебе завдання у ДЗ (ст.41-42)


МАТЕМАТИКА

На уроці будемо повторювати вивчені раніше поняття,будемо тренуватися розв'язувати задачі,рівності та нерівності.Починаємо з усної лічби на ст.91.Які фігури позначені числами 15 і 18?.А числом 23?.Доповни доданки до вказаних сум: 6 і 8-це 14,тож до 15 не вистачає 1; 8 і 3-це 11,тож до 15 не вистачає 4; 6 і 3-це 9,тож до 15 не вистачає 6.Попрацюй таким чином усно з іншими фігурами. 
ЗГАДАЄМО,що позначають числа у рівностях на множення: перше і друге.Правильно,друге число позначає,скільки разів додавали однакові доданки.Щоб виконати завдання 2 ст.90,слід до результату попереднього приклада додати перше число.Спробуй,зроби це усно.Порівняй задачі 3а і 3б.ЗРОБИ МАЛЮНКИ ДО ЗАДАЧ(коробки і цеглинки)Цього буде достатньо .У завданні 4 запиши показники температури на обох приладах.Як вони називаються?.Щоб виконати з.5 ,давайте згадаємо:які це істинні та хибні  висловлювання (рівності,нерівності).Запиши такі числа у віконечка,щоб все виглядало правдиво(правильно).ЗОСЕРЕДЬСЯ і згадай назви фігур у з.1 ст.92.Правильно,помаранчевий-це круг.Що довше радіус чи діаметр?Молодець,дійсно,діаметр..Запиши радіуси круга і діаметри кола.Про кількість їх проведень пам'ятаєш? Правильно,безліч.Згадай,як працювати над задачею.Уважно її прочитай.Уяви описану ситуацію.Назви умову.Вкажи запитання.Проаналізуй відоме і невідоме.Склади короткий запис.Ось для тебе нагадування про форму запису та розв'язання виразом задачі 2 а ст.92.Для задачі 2б ст.92 запиши вираз самостійно.Задачу 3 і завдання 4 розв'яжи усно.А для роботи із завданням 5 ст.92 потрібні лінійка та олівець.Якщо ти накреслив ламану з 3 ланок вказаної довжини,то ти -молодець.


ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.Порухайся.Пострибай на скакалці.Виконай гімнастику для очей

ЧИТАННЯ Відгадай загадку:Залюбки він пил ковтає,
                                                    Чистоту оберігає...
Ось про цей побутовий прилад ,історію його створення прочитаємо оповідання. "Історія першого пилососа".Зверни увагу :XX- так позначають римськими цифрами  століття,що минуло (20).Мюзик-хол -це такий вид театральної споруди.Прочитай оповідання.Дай відповіді на запитання (ст.92) На тебе чекає творче завдання: створення плакату "Наші друзі-чистота та охайність".Цікаво пилосос буде на твоєму плакаті?


УКРАЇНСЬКА МОВА. Сьогодні ми розпочинаємо вивчати нову і дуже необхідну тему. Працюємо  за слайдами презентації

Якщо ти був уважним,то в зошиті у тебе записано:
1.Дата.2.Каліграфічна хвилинка.3. Текст про леопарда із вправи 366 (1 речення із 5 слів підкреслене).4.З "Тренувальних вправ презентації" - назва кожної тварини, пораховано і вказано  кількість речень у  текстах і списано по 2 речення на вибір про кожну з тварин.5.Самостійно виконана вправа 367 .ПАМ 'ЯТАЙ: 2 правила на ст.102.допоможуть виконати будь-яке завдання за темою.Вивчи їх!

Немає коментарів:

Дописати коментар

  ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 30 навчальний  тиждень : "Подорожі у часі та просторі  " Добрий день, Любі хлопчики ...