28.04.20

29.04

                                 Доброго ранку,любі діти та шановні батьки!
Хочу подякувати дітям і батькам,які ретельно ,відповідально та у повному обсязі вчора виконали запропоновані завдання та вчасно їх надіслали .Моє визнання Перепелиці Михайлу, Перепелиці Марії, Бурдіній Мирославі, Мутиці Кірі, Сібірцеву Кирилу, Коліснику Владиславу, Павленко Євгвенії.Ви вже працьовиті та відповідальні,хоча лише другокласники
Сьогодні працюємо за розкладом середи.На шкільному сайті ознайомтесь із завданнями з іноземної мови та інформатики.
МАТЕМАТИКА.Розпочни свою роботу з повторення таблиць множення та ділення на 2.

Сьогодні ми знайомимось з новою таблицею множення числа 3.Перегляньте відеоурок
У зошиті створи малюнки до задач 5 і 6 зі ст.93.Розв'яжи з.3 і 4 ст.94.Над задачею 5 поміркуємо разом.Уяви,як з купи беруть саджанці і висаджують.Їх у купі лишається більше чи менше?Розумієш,що решта-це залишок.(Скільки залишилось після висаджування?)Ось цей залишок (14 дерев) порівну посадили біля двох об'єктів, біля школи -стільки,скільки й біля садка.
                                                                Задача 5
Привезли-100 с.
Висадили-86 с.
Решта-порівну: біля школи-?с.
                           біля дитсадка-?с
                                                               Розв'язання

1)     100-86=14       (с.)- залишилось після висаджування
2)     14:2=7       (с.)
Відповідь:по 7 саджанів сосни посадили біля школи та біля садка
Далі повтори перетворення одиниць вимірювання (усно) у з.6 ст.94.Письмово виконай з 7.ст.94.(Слід виміряти довжину сторони квадрата,записати знаходження його периметра за допомогою діі додавання та множення.,побудувати нову фігуру(прямокутник за вказаними параметрами і знайти його периметр)Письмово записати всі завдання,виділені зеленим кольором.Звичайно вивчити напам'ять таблицю множення на 3.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Для відпочинку - масаж -малюнки на спині  та зарядка
.

ДИЗАЙН Сьогодні ми будемо виготовляти корисну річ і нам знадобиться лише 1 аркуш паперу А-4(білий чи кольоровий).В якій техніці ми будемо працювати,якщо не потрібні ні ножиці,ні клей,ні лінійка?Японське мистецтво "орігамі" спроможне не лише навчити тебе з користю проводити час,але й розвиває мислення, окомір, пам'ять, дрібну моторику.Заняття у такій техніці заспокоюють і надихають.На ст.106 - послідовність згинання листка -квадратної форми,який ти зробиш з А-4.Пам'ятай,відірвемо лише раз зайву частину паперу (ДЛЯ УТВОРЕННЯ КВАДРАТА ),а далі будемо згинати за інструкією.За бажанням можна прикрасити виготовлену коробочку орнаментом з рослин чи геометричних фігур.А може, записати таблицю множення на 3?

Немає коментарів:

Дописати коментар

  ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 30 навчальний  тиждень : "Подорожі у часі та просторі  " Добрий день, Любі хлопчики ...