11.01.21


   Доброго ранку ,любі учні! Сьогодні працюємо за розкладом вівторка .

 Виховна година.Сьогодні ми поговоримо про вплив читання на розвиток особистості учня НУШ.Зберемо практичні поради щодо покращення цього уміння.

Поміркуй про роль читання у твоєму житті...Я розумію, що користуватися гаджетами-це зручно, сучасно,цікаво.Але користування інформацією у світовій мережі вимагає покращених навичок читання.До того ж вплив на органи зору -зовсім не позитивний.Ким ти хочеш відчувати себе під час читання: командиром (господарем) чи залежним (від ресурсів,...у першу чергу).?

Вміння перетворювати інформацію, надану у різних формах, вміння працювати з різними джерелами інформації, можливе завдяки правильному, швидкому і свідомому  читанню, яке є одним із завдань початкової освіти. Читання є універсальною навичкою : це те, чому навчають, і те, за допомогою чого вчаться.  

Поради для учнів,які бажають читати швидко ,пам'ятати та розуміти прочитане


1.Перед читаням задай собі запитання: «Навіщо я читаю?», «Яка мета?

НАПРИКЛАД : 

"Наука розповідає про погоду"Н.Рока,Р.М.Курто

Мета: розширити знання про    неживу природу, прогнози погоди, цікаві факти про тварин.
Підхід до читання: звичайний- від початку до кінця, розгляд та аналіз малюнків, ілюстраій,умовних позначок.

Огляд Apple iMac.
Мета: прийняти рішення, чи купувати таку модель ,чи ні.
Підхід до  читання: вибіркове читання, певну частину  інформації пропускаю...

2.Тренуй зосередженість

Потренуйся рахувати про себе від 1 до 100 так, щоб жодна думка у Вас не  з'явилась і не відволікла від рахунку.Рахуй щодня і через 21 день побачиш результат.

3.Тренуй пам'ять.

Курс "Мнемознайко"-знахідка для оволодіння прийомами свідомого запам'ятовування.

Використовуй «карти пам’яті» замість лінійних записів:

- Уяви собі, що клітини вашого мозку схожі на дерева, кожне із яких у своїх гілках зберігає взаємопов’язану інформацію.

- Попробуй розташувати основні ідеї будь-якої окремої теми на аркуші паперу у подібному деревовидному форматі.

- Почни з центральної теми – бажано, щоб ви її зобразили у вигляді символу - у центрі сторінки , потім намалюй гілки, які від неї відходять

- Старайся використовувати для окреслення кожного пункту лише одне слово чи символ.

- Розміщуй взаємопов’язані пункти на одній і тій самій основній гілці.

- Використовуй кольорові олівці чи маркери для окремих тем.

- Намалюй стільки картинок і символів, скільки зможете.

- Закінчуючи кожну гілку, обведи її кольоровою рамкою.

- Регулярно доповнюй карти.

4.Розширюй кут свого зору(здатність бачити одним поглядом декілька слів)

.  Дивись у центр таблиці і збирай числа від 1 до 25.


25

7

10

16

8

15

22

12

1

6

21

18

19

14

23

3

11

24

20

4

5

2

9

17

13


Поділись своїми порадами щодо покращення читання ,коли  сьогодні будеш надсилати домашнє  завдання  і   у нашому класі з'явиться практичний порадник (із зазначенням прізвищ та імен авторів) 

Назву порадника теж можна пропонувати.      

МАТЕМАТИКА. Сьогодні  ми готуємося до контрольної роботи ,яка перевірить знання та набуті уміння за темою : "Усне додавання та віднімання круглих чисел"

Самостійно розв'яжи запропоновані завдання,зроби перевірку .Час для роботи-40  хвилин. з.597,598,608,636,648. До задачі короткий запис не переписуємо.

УКРАЇНСЬКА МОВА Розпочинаємо вивчати нову тему : "ПРИКМЕТНИК"

Працюємо разом на платформі ZOOM

https://us04web.zoom.us/j/9016646353?pwd=VUNsR2xFTVFUVXVBU240Z2VybkhLUT09

Идентификатор конференции: 901 664 6353

Код доступа: 123

Д.З.Вивчити правило с.68 .впр.193

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. Прочитай литовську народну казку "Королева-лебідка"

.Вибери з казки віршовані рядки ,навчися їх читати виразно,співуче.Згадай казки ,в яких відбуваються подібні перетворення.

Д.З. с.72-74 -навчитись виразно читати 

МИСТЕЦТВО .Переглянь відео "Чи подобаються мурали киянам?"А   тобі до вподоби такий спосіб прикрасити наше місто, свій будинок? Уяви себе художником, що прикрашає архітектурні споруди. Роботу виконай за зразком с.69.олівцями чи фломастерами.


ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Навчися виконувати дихальну гімнастику-це гарна профілактика застудних захворювань




 



Немає коментарів:

Дописати коментар

  ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 32 навчальний  тиждень : " Все пов'язано з усім   ? " Промінчик грайливий заглян...