21.01.24

  Шановні діти та батьки ! Триває 19 навчальний тиждень-

"Вартість і цінність"

Поплескайте руками,

Потупайте ногами,

До сонця потягніться

І друзям посміхніться.

Якщо вам веселенько —

«Ура» скажіть тихенько.

Як стало веселіше —

«Ура» скажіть гучніше.




















Вправа «Формула щастя»

—  Напишіть на аркуші складники, що є для вас найголовнішими в житті, таким чином виведіть формулу щастя.


Оповідання за асоціативними малюнками

У дворі на лавці під старою розлогою липою сиділи Андрійко з Юлею. До них підбіг радісний Богданчик.

— Подивіться, яка книжка і портфелик (малюнки книжки, портфелика) у мене є. Мені їх купили для школи, щоб я навчався і зростав розумним. Це найпотрібніші для мене речі.

— А для мене найціннішими є моя родина (малюнок родини), любов і злагода, Батьківщина (малюнок) і рідний край. Це робить мене щасливою, — відповіла Оля.

— Я вважаю, — підвівся з лавки Андрійко, — що найціннішими є життя і здоров'я людини, це — найважливіші речі.

— А що цінуєте ви?

— Що з названого можна купити за гроші, до чого можна доторкнутися і чим можна помінятися?

— Такі цінності називають матеріальними.

— А чого не можна купити, поміняти чи потримати у руках?

— Родина, життя, здоров'я, успіх, добро — це духовні цінності, що «живуть» усередині нас.

Гра «Так чи Ні?»

Півник ось знайшов зернину

І склика усю родину.

Він їх хоче пригостить.

А чи гарно так робить? (...)

Котик песика штовхнув,

А «пробач» сказать забув.

Від образи у Сірка

Впала слізонька гірка.

Ну, а ви скажіть мені:

Той хороший котик? (...)

Натомилась киця, спить,

Котик-син горлає.

А у вас, часом, скажіть

Отаке буває? (...)

Їжачок йшов через ліс

І нелегку ношу ніс.

Сірий зайчик з поля біг,

Їжачкові допоміг.

Щиро дякує їжак.

Чи робити гарно так? (…)

Зайчик в лісі заблукав,

Впав. Біда малому.

Їжачок його підняв

І привів додому. (...)

Ось курчата неслухняні

Утекли від квочки-няні.

А сорока поглядала. —

Ко-к-ко! Біда! Біда!

Ну, а що робить мені?

Похвалить курчаток? (…)

«Асоціації»

Якщо родина — це будівля, то яка?

Якщо родина — це колір, то який?

Якщо родина — це музика, то яка?

Якщо родина — це геометрична фігура, то яка?

Якщо родина — це настрій, то який?

Ø Робота в парах. Вправа «Розкажи про свою родину»

□ Мене звуть... (ім’я), але рідні називають мене...

□ У моїй родині... (кількість членів родини).

□ Разом ми часто...

□ Найбільше нам подобається...

 Гра «Трік-трак»

— Якщо я промовлятиму правильне твердження, ви казатимете: «Трік-трак — це так». А якщо будете не згодні з ним, відповідайте: «Трік-трак — зовсім не так».

□ Шанувати старших.

□ Не дослухатися до порад членів родини.

□ Виконувати свої обов'язки.

□ Допомагати одне одному.

□ Сваритися.

□ Не слухати нікого.

□ Піклуватися одне про одного.

□ Робити, що заманеться.

□ Разом відпочивати.

□ Піклуватися про менших братиків і сестричок.

□ Виконувати всі хатні справи разом.

□ Вітати всіх зі святами, днем народження

Вправа «Дерево цінностей»

— Об'єднайтеся в групи і намалюйте дерево, на якому:

 коріння — ваші позитивні риси;

 стовбур — те, що ви вже вмієте робити, чого навчилися;

 гілки — чого хочете досягти, про що мрієте;

 листочки — риси, що хотіли би у собі розвинути.

 

 


 

 Шановні діти та батьки ! Триває 18 навчальний тиждень - ІНЖЕНЕРНИЙ 

  Беручи участь в цьому заході, краще зрозумієте, як науки та інженерія проявляється в нашому повсякденному житті — роблять його безпечнішим, комфортнішим та цікавішим. 

Ви станете впевненими у власних силах та можливостях.

                 .-Доброго ранку, любі школярики!

                -Доброго ранку, жучки та комарики!

                -Доброго ранку, зайчики й білочки!

                -Доброго ранку, синички на гілочці!

                -Доброго ранку, сонечко ясне!

                Настрою всім ми бажаєм прекрасного!

                                                        

Тема інженерного тижня 2024 — самозарадність

Ця навичка була важливою для первісних людей, так само як буде важливою для людей майбутнього. Але сьогодні

вона є особливо цінною для українських дітей та підлітків.

Вміння бути самозарадними посилює нашу незалежність від зовнішньої допомоги та відповідальність, дає нам можли-

вість швидше розв‘язувати питання. Коли ми розв’язуємо питання, що стосуються життя та розвитку, це стає

вкрай важливо. Крім того, самозарадність важлива складова розвитку креативності. У пошуку рішень ми тестуємо

десятки, як традиційних, так і нових ідей, що неймовірно захоплює і може призвести до нових відкриттів. Вреш-

ті-решт, самозарадність покращує і наш статок.

Звичайно, Інженерний тиждень лише один з інструментів розвитку самозарадності. 



















Теми інженерного тижня:
— Швидкі та нестандартні рішення для облаштування шкільних укриттів;
— Альтернативні способи збору та очищення води;
— Енергоефективність, автономні освітлювальні прилади;
— Відбудова та циркулярне будівництво.

Інструкції зі збору механічних іграшок та забавок для учнів 

14.01.24

 ДОБРОГО РАНКУ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ!

Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки,
Хай тупають ніжки.
Працюють голівки,
І сяють усмішки.
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаєте ви. Бажаю вам я!

НОВИЙ ТИЖДЕНЬ "Життя птахів узимку" 

Вправа «Ранкові враження»

— Розкажіть про свої ранкові враження за опорою.

 Вранці мене здивувало...

 Сьогодні я помітив(ла)...

 Дорогою до школи я почув(ла)...

Я звернув(ла) увагу на...

 Мене засмутило...


Гра «Чия це пісня?»

— А чи знаєте ви, чия це пісенька?
«Чик-чирик!» — ...
«Кар-кар!» —...
«Ку-ку!» — ...
«Тьох-тьох!» — ...
«Угу-угу!» — ...



                                  

 Як зима − вона на гілці,

 І співа, мов на сопілці…

Жовті груди,чорні крила,

Кусень сала сама з’їла

                                                       У червоній фартушку

                                                      Птах стрибає по сніжку

                                                      І розпитує синичку

                                                      Про найближчу годівничку.


Вірно людям я служу,

Їм дерева стережу.

Дзьоб міцний і гострий маю,

Шкідників їм добуваю.

Гордо птаха походжає,

Пташенят життю навчає.

Дуже мудра чорна птиця,

І біда,як розізлиться. 

З'ЄДНАЙ ЧАСТИНИ ПРИСЛІВ'ЇВ

 У всякої пташки                                                 така й пісня.

Де багато пташок,                                              а пізні слізки ллють.

Ранні пташки росу п’ють                                   свої замашки.

Яка пташка,                                                          там нема комашок.

Соловей співає,                                                    а соловейко кінчає.

Ластівка день починає,                                       поки голос має.

Переглянь відео "Зимуючі птахи України"

https://www.youtube.com/watch?v=cXOkRLM9W6E&ab_channel=KovINNA

 

 

24.12.23

 

 ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ!

16 ТИЖДЕНЬ на порозі : "ЗИМА ЄДНАЄ"




















 1 грудня – Наума

4 грудня – Варвари

5 грудня – Сави

6 грудня – День Святого Миколая

9 грудня – День святої Анни

12 грудня – Спиридона Сонцеворота

20 грудня – День святого Гната

24 грудня – Святвечір

25 грудня – Різдво Христове

26 грудня – Марії

27 грудня – Степана 

31 грудня – Меланки (Маланки), Щедрий вечір

1 січня – свято Василя

1 січня – Новий рік. Новорічна коляда

5 січня – Голодна кутя або Другий Святвечір

6 січня – Свято Водохреща (Йордан)

7 січня – Івана Хрестителя

16.12.23

 Шановні діти та батьки ! Розпочинається 15 тиждень 

                    "Спілкування в спільноті"


Привітаймо Сонечко!

Здрастуй дороге!

Привітаймо Квіточку!

Хай вона росте!

Привітаймо Дощик!

Лийся мов з відра!

Привітаймо друзів всіх!

Зичимо добра!



− Хто такий на вашу думку друг?

− Чи багато у вас друзів?

− Що означає дружити?

− Опишіть словами друга, розкажіть який він.

− Що цікавого ми дізналися з нього?

         Намалювати символ дружби, пояснити свій малюнок.

        Скласти «Кодекс дружби»

        Обговорити ситуацію і знайти вирішення проблеми.

Ситуації:

1)Ви потрапили на безлюдний острів разом з другом. Хочете їсти, але їжі вистачить тільки для одного. Як вчините ви в такій ситуації?

2)Ваш друг пропонує вкрасти іграшку .Якщо відмовитесь, він не буде з вами дружити.  Ваші дії.

3)На уроці математики ви списуєте контрольну роботу у свого товариша.

Вчителька це помітила і сказала: «Якщо признаєтесь, хто у кого списував-то двійку не поставлю, а якщо не признаєтесь то покараю обох» .

Як поступите ви  в такій ситуації?

4) На перерві твій друг розбив вазу. Ніхто крім тебе цього не бачив. Вчитель покарає весь клас, якщо винний не знайдеться, а твій друг не зізнається. Твої дії.






















  ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 3 навчальний  тиждень :           " ЛЮБИ І ЗНАЙ СВІЙ РІДНИЙ КРАЙ   "    Треба разом ...