08.04.20

08,04

       Доброго ранку! Сьогодні працюємо за розкладом середи.

МАТЕМАТИКА.Розпочинаємо роботу з повторення табличок множення та ділення числа 2,а тепер- математичний диктант( ст.89 з.1 )Нагадую ,рахуємо усно,записуємо лише відповіді через кому в рядок.Приготуйся переглянути навчальне відео за темою нашого заняття.Ти почув знайомі назви фігур та зовсім нові слова.Сьогодні нам відкривають свої таємниці круг і коло.Якщо в тебе є циркуль,то за допомоги дорослих-спробуй накреслити коло.Якщо циркуль не знайшовся,нічого страшного.Вдома є багато чого з круглою основою.Обведи денце улюбленої чашки або вази,або підставки для олівів.У центрі потав точку О.Проведи 3 радіуси,як у завданні 3(ст.89)Скільки всього радіусів можна провести у накресленому чи обведеному  колі? Подумай над цим.Над з.4 поміркуй усно,згадай скільки см в 1 дм?.Письмово розв'яжемо з.5 (ст.89 ) і з.6 ст (88).Користуйся шаблоном,який я створюю тобі на допомогу(фото).

.Дякую за роботу. ДИЗАЙН Сьогодні у нас цікава і дуже потрібна діяльність.Ми будемо створювати "ввічливу табличку"Як це ?Запитаєш ти.Дуже просто , але надзвичайно необхідно.Розпочни зі спогадів вчорашнього дня.Яке слово ввічливості ти зустрічав чи говорив якнайчастіше? Ось я ,наприклаад, "ДЯКУЮ" В тлумачному словнику довідайся чи уточни значення цього слова та значення слова "ТАБЛИЧКА".https://slovnyk.ua/ Ось тепер ти готовий до роботи.Хоча ,ще потрібні матеріали та інструменти.Ножиці,клей,аркуш паперу з надрукованим(або написаним,або намальованим словом)і якісь оздоблювальні матеріали (тасьма,смужки паперу,непотрібні обкладинки із зошитів або сторінки прочитаних журналів)Фантазуй під час роботи! В якій життєвій ситуації можна з користю використати табличку.?Напиши,коли будеш надсилати роботу.(На ст.102 з.3 є деякі рекомендації до роботи)Обов'язково помилуйся роботами  однокласників.Відшукай свою в онлайн виставці "Вербові котики"

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Відпочинь з користю


06.04.20

07/04

            Доброго ранку! Вітаю  всіх зі святом , із Благовіщенням!Сьогодні працюємо за розкладом вівторка!
     ЯДС Чи пам'ятаєш ти про заповнення весняного календаря .( Ст,30-31)? Занотуй у графі "Стан рослин",які рослини цвіли вже, і які дерева розпочали зараз своє цвітіння.
Сьогодні ти дізнаєшся про весняні явища в житті дерев  і кущів ,а згодом-і трав'янистих рослин.Переглянь відео  і прочитай у підручнику ст.109-110.
Яке явище ,з перелічених на
ст.110 не належить до весняних? Правильно.,ЛИСТОПАД.Попрацюй у ДЗ НА ст.39.Запиши і замалюй результати своїх спостережень.
МАТЕМАТИКА.Розпочни свою роботу із повторення таблиці множення і ділення на 2.Пройди тест на платформі "На урок" ,який перевіряє твої уміння виконувати дії з 0 та 1"
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=485061.Сьогодні ми згадаємо ,як називаються числа при діленні.Правильно,результат- частка,найбільне число-ділене,а те,чим ділять -дільник.У з.1 ст.88 назви числа в рівностях(усно)Зараз письмово порівняй результат виразу і число або результати виразів у завданні 2.Далі попрацюй за шаблоном із завданнями 3,4,5,вставляючи дії,пояснення,відповіді.Дякую за роботу.

УКРАЇСЬКА МОВА Продовжуємо працювати.Запиши каліграфічно маленькі слова і за на у під біля через .Яким одним словом їх можна назвати?Так,це-службові слова.Звернись до впр.356 :усно за малюнком склади словосполучення (всі вони будуть із 3 слів),а письмово запиши 1 словосполучення та введи його в речення.
Діти під парасолькою-це словосполучення
Діти сховались від дощу під парасолькою.-це речення.Згадаємо правило про написанння службових слів (ст.99) і самостійно попрацюємо над впр.357.Завдання 3 -письмово .У вправі 358-завдання 1 -усне,а завдання 2 - письмове.
ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА.Повтори новий комплекс загальнорозвивальних вправ (розміщений на блозі 01.04)
ЧИТАННЯ Ми закінчили вивчати розділ :"Весна,весна-весняночка" Зараз перевіримо ,як уважно і вдумливо ти читав, міркував і  добре запам'ятовував.Виконай тестування на платформі "На урок " за  посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=434873   А ЗАРАЗ РОЗПОЧНЕМО ТВОРЧУ ДІЯЛЬНІСТЬ.На ст. 89 вказана тема лепбука ,який ми створимо разом."ВЕЛИКОДНІЙ ПЕРЕДЗВІН"Кожен запропонує 1 сторінку за темою лепбука(хтось придумає або знайде загадку,хтось-віршик,хтось -малюнок атрибутів свята,....)Будь-які ідеї -доречні.Домовляємось-матеріал на А-4 (малюнок або запис ,або електронний формат).
Працюйте під ці чарівні звуки,вони стануть натхненням до роботи,поштовхом до творчості

06.04


  Доброго ранку! Перед початком роботи на новому тижні щиро вітаю учнів нашого класу,які вчасно надсилали завдання та сумлінно їх виконували.Дякую Бурдіній Мирославі, Перепелиці Марії, Перепелиці Михайлу! Роботи цих учнів -повні,грамотно оформлені.Секрет успіху -дуже простий: виконувати завдання за день у повному обсязі і щодня їх всі разом надсилати для перевірки,нічого не лишаючи на вихідні.У суботу і неділю ти разом з родиною відпочиваєш без домашніх завдань!

Сьогодні працюємо за розкладом понеділка. МАТЕМАТИКА Розпочни роботу з повторення таблиці множення та ділення на 2 ,розв'яжи приклади 2 (Ст.87).Тепер ти готовий до роботи над  задачами (аналізу , розв'язання, складання). Попрацюємо разом над задачею 3 (Ст.87).Прочитаємо уважно і все уявимо.Для цього можна намалювати ,як я .Де більше комп'ютерів,у залі(жовті) чи у кабінетах(зелені)?.Скільки всього комп'ютерів у кабінетах, якщо у кожному 2,а таких кабінетів 6?.Залишилось порівняти кількість комп'ютерів у 6 кабінетах і залі.Як порівняти два числа? Правильно ,від більшого відняти менше.Отже,в тебе вийде таке оформлення задачі.Це -зразок.Запиши розв'язання задач 4 и 5 (ст.87) самостійно.
УКРАЇНСЬКА МОВА .Згадай.чи всі каліграфічні вправи ти виконав за 02.04? Тоді-до роботи.Розпочнемо з роботи над словниковим словом "РЮКЗАК".Запиши його каліграфічно,добери синоніми,склади речення з використанням 1 службового слова.Проведемо мовне дослідження у вправі 352 і вивчмио правило.Тепер ти завжди пам'ятай: "Службові слова пишуть окремо від інших слів у реченні."Запиши вправи 353 і 354.У вправі 354 будь уважним: деякі службові слова  вимагають зміни закінчень в іменниках : " Почепити над вікном, перед вікном"
ЧИТАННЯ.Перечитай казку І.Мацко  "Загублена писанка" ще раз і пройди тестування на платформі "На урок" до 07.04.2020 до 11.00.Ти побачиш,як уважно і вдумливо ти читав,як зрозумів події,їх послідовність та наслідки.
https://naurok.com.ua/test/join. Вкзуємо код від вчителя 620848 та прізвище,ім'я учня.Повтори тему ."Весна,весна,весняночка(ст.80-89) ,переглянь відео про створення писанок ,спробуй у вільний час.
МИСТЕЦТВО Тема нашого заняття : "Квіткові фантазії".Розглянь незвичайні картини на ст.88.У якому народному одязі  зображені красуні на картинах? Про віночок,як елемент народного костюма сьогодні ми і згадаємо.
Багато дівчаток у нашому класі мають віночки,обручі та стрічки з букетами квітів.Зроблені вони із штучних квіток та бутонів .А ми будемо створювати в техніці аплікації з паперу на аркуші картону.Приготуйте ножиці,клей,аркуш картону світлого тону та набір кольорового паперу. Раджу : квіти і листочки можна буде вирізати і з кольорових обкладинок зошитів, що стали тобі не потрібними.Працюй за порадами сторінки 89 підручника (якщо віночок хочеш повісити як картину на стіні),або за відео,якщо хочеш виготовиті об'ємну прикрасу



Помилуйся роботами своїх однокласників за минулий тиждень,знайди свою!

                     



 




03.04.20

03/ 04

           
                        Доброго ранку! Сьогодні працюємо за розкладом п'ятниці!

   ЯДС На уроці  ми з вами поговоримо про здоров'я,про те , як "Природа навесні впливає на здоров'я".До речі,про які прикмети весняної погоди  ви згадали з батьками?  Погода впливає на наш організм?Як Ви вважаєте?Тиждень тому ви писали поради "Секрети здоров'я".Вони теж стануть сьогодні  в нагоді .Прочитайте ст.107-108 і вивчіть  або згадайте визначення ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, КОРИСНІ ТА ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ. Переглянь відео,досліди які ти маєш шкідливі звички.А зараз попрацюй в друкованому зошиті на ст.35-38.Заповнюючи календарик свого життя,обов'зково радься з батьками.Буду дуже чекати на фото твоєї роботи.Цікаво ,які рецепти улюблених страв для краси,сили і здоров'я ви запропонуєте.Це дуже важливо для всіх нас зараз .

Математика
Розпочнемо роботу з повторення таблиці множення на 2..У завданні 1 на ст. 86 ти бачиш як легко створюється таблиця ділення.Її можна навіть повторити ще раз
Розв'яжи приклади 2 на ст.86,можеш дивитися в табличку, але ти розумієш, що її треба вивчити напам'ять.Зверни увагу на розв'язання задачі 3 .


.
За зразком сам розв'яжи і оформи задачу 4.А над задачею 6 творчо попрацюй .Дай усно відповіді на запитання "Про що ти дізнаєшся....."Наостанок обчисли письмово вирази у з.5,виконай їх перевірку.Пам'яташ,що додавання дружить з відніманням і навпаки?
Українська мова Сьогодні на уроці розвитку мовлення кожен зможе стати автором казки про...Подивись на ст.97 і закінчи розпочате речення.Правильно,кожен складе казку "Чарівна комора " про те,як з'явився у людини хліб.Можеш загаловок(назву казки придумати сам ) Початок казки прочитаємо у впр.348,а ось далі за планом,поданим у впр.349 та малюнками -підказками і словами для довідки створи своє закінчення.Чекаю з нетерпінням написаних Вами закінчень казки.
Мистецтво Згадайте,будь ласка нашу роботу 30.03.Які чарівні зразки петриківського розпису вийшли.Ось деякі роботи дітей з нашого класу.Якщо ти ще не намалював,не барись.-скоро відбудеться онлайн виставка  робіт за тиждень без твого малюнка.Помилуємось разом 
А свою роботу майстри і майстрині завжди супроводжували співом або із задоволенням слухали гру на кобзі чи бандурі місцевих музик.Розповіді кобзарів під музичний супровід були справжнім дивом,особливо навесні ,бо після зими дехто зустрічався ,як після тривалої розлуки.Послухай і ти ці чарівні мелодії



А зараз і сам заспівай пісню на слова Великого Кобзаря зі ст.83 "Зацвіла в долині"Дякую за роботу!

02.04.20

02.04.2020


                     Доброго ранку! Сьогодні працюємо за розкладом четверга!

ЯДС Ти вже виконав тест на платформі "На урок"? ЯКЩО "Ні", то обов'язково зроби це за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=121170 або у нашій групі "Вайбер"..Яку назву має наша розпочата тема? ПРАВИЛЬНО : "Людина і природа навесні?Тож,як називають періоди весни?...А назви періодів зими та осені пам'ятаєш? (ст.106,58,24).Ти -справжній дослідник природи!Ти готовий відкривати нові таємниці.Сьогодні дізнаєшсь ,які примхи підготувала весна.Яке значення слова "примхи"?Якщо виникли сумніви,зазирни в тлумачний словник https://slovnyk.ua/.Я завжди так роблю і тобі раджу збагачувати своє мовлення.Прочитай у підручнику (ст.107-108) про капризи Весни,виконай у ДЗ завдання на ст.32,33,34.Переглянь чудове відео



.Укр.мова.Розпочни свою роботу з каліграфічних вправ, бо "Красиво писати-себе поважати" Прочитай комікс на ст.96.Зрозумів,що тема нашого уроку : "Службові слова".Переглянь відео.


      Зараз ти готовий до мовного дослідження? Виконай впр 344 усно та вивчи правило на ст.96..Потренуйся ,виконай усі завдання у впр.345,346.    Молодець!
  Ф-ра    Відпочинь з користю,виконай комплекс вправ,запропонований учора.
   Читання    Розпочнемо із самоперевірки домашнього завдання.    Чи на всі запитання ти можеш надати відповіді?
1.Чия розмова відбувається у гаівці?
2..Які звертання до Весни ти почув?
3.Які дарунки принесла нова пора року?
4.Про що ще прохають Весну?
5.Чому прочитана розмова є гаївкою?
Оціни свою підготовку!            ( Скажи : " Я знав усе ",або "Я знав майже все"    

Учора ми виконували чудову весняну аплікацію  .Пам'ятаєш, до якого свята?А до якого великого свята розписують писанки,печуть паски?Прочитай назву казки І.Мацько  на ст. 87.Давай пофантазуємо!Розглянь ілюстрацію та перечитай назву.Хто міг загубити писанку?Послухай усю казку,встигай слідкувати очима за текстом.    Потренуйся у читанні тексту та особливо діалогів.Дай відповіді усно на запитання на ст 89.Наступного уроку ми продовжимо працювати над казкою.
                                                                                                                                                                                                                                                                          

01.04.20

01.04.2020


                             Доброго ранку! Вітаю з Днем сміху!Сьогодні швидко працюємо
та весело,Розпочнемо з математики.Чи були проблеми з виконанням домашнього завдання? Усно розв'яжемо числові вирази у з.1 на ст.85.Переходимо до вивчення нового матеріалу : "Ділення числа 0 "Яку кількість предметів позначає це число?Чи важливо на скільки ти поділиш відсутні предмети? Розглянь записи у з.2.Наші припущення істинні? Давай вивчемо правило і запам'ятаємо на все життя : "При діленні 0 на будь-яке число отримаємо 0".Для чомучок розміщу відео, яке відкриє таємницю заборони ділення на 0.Потренуйся ,розв'яжемо приклади у з.3 теж усно,вони дуже прості!.А зараз виконаємо геометричну вправу 5. Накреслимо таку фігуру ,як у підручнику .Дамо назви всім точкам і згадаємо з 1 класу, яку фігуру називають ламаною?Хто забув,перегляне відео.Ось що має вийти.ЗАПИШИ САМОСТІЙНО  з мого малюнка ламану з найбільшою кількістю ланок та розв'язання задачі 4 зі ст.85
На дизайні ми сьогодні готуємося святкувати вербну неділю(12.04) і вербний тиждень напередодні Великодня.Разом виготовимо аплікацію з ватних паличок "Вербові котики".Приготуй ножиці,клей,маркер або фломастер, ватні палички(якщо не знайдеться вдома,підійдуть шматочки вати.)ЗА РОБОТУ!Працюємо охайно,обережно,зосереджено!Переглянь як.Надішли фото своєї роботи,а оригінал подаруй найріднішій людині.
З фізичної культури вивчаємо новий комплекс вправ ,тренуємося щодня

31.03.20

завдання 31.03



    Доброго ранку! Працюємо за звичайним розкладом вівторка!
ЯДС.Учні, які пройшли тест, https://naurok.com.ua/test/start/81971
        виконали завдання у друкованому зошиті (до ст.27) можуть переглянути відео та попрацювати за підручником ( с.103-106) Надіслати фото сторінок друкованого зошита 28-29 на електронну пошту.

Математика Перевірте розв'язання прикладів у презентації , ознайомтеся з новим матеріалом і виконайте за підручником з.4,6 на ст.84

Українська мова Виконай вправу 340 під спів шнака та вправу 341
Читання Переглянь відео про великодні традиції нашого народу ,навчись читати гаївку виразно ,швидко,зрозуміло .Вивчи визначення Гаївка- це обрядова пісня з елементами танцю,яку виконують в період Великодніх свят дівчата і  хлопці біля церкви.

30.03.20

30.03 дистанційне навчання 2-Б класу


         Доброго ранку!Сьогодні розпочинається новий навчальний тиждень!Щодня будемо плідно працювати разом!

         Укр.мова: перегляньте спочатку презентацію,

виконайте усі запропоновані в ній завдання,а потім попрацюйте за підручником над вправами 336(записати 1 прислів'я на вибір і підкреслити числівникки,337-усно,338( 2 завдання письмово: 4 словосполучення)
ЗВЕРНИ УВАГУ НА ВЖИВАННЯ ІМЕННИКІВ РАЗОМ З ЧИСЛІВНИКОМ ПІД ЧАС ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ! На запитання :"Скільки книг?"- відповідь; "Три книги"або "Одна книга",або "Дві книги",або "Сім книг"
Математика Спочатку повторіть таблицю за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=1TZLwGuPUOg а потім  повторіть назви чисел при різних діях ,
 тоді виконайте  за підручником  з.3 -усно, з.4,5.-письмово (с.83)
Читання с.85- прочитай оповідання.Запиши назви 5 творів з "Кобзаря"    ,ПАМ'ЯТАЙ! Якщо назва відсутня,то нею є перший рядок поезії.
Мистецтво с.84-85-ознайомся з прийомами петриківського розпису.Виконай завдання "У вільний час..."на с.85 та створи свій візерунок


20.03.20

Доброго дня! Сьогодні під час опрацювання матеріалу зі ст.99-100 предмету ЯДС ,ПЕРЕГЛЯНЬТЕ відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=VQXXnFmA7_M ,ви дізнаєтесь про силу духу та характеру українських спортсменів-параолімпійців. Повторюємо всю тему,готуємося до к.р.

Працюючи над завданнями з математики,переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=OqbGlWdEX5E,а потім виконй письмові завдання


18.03.20

Шановні батьки і діти ! Під час опрацювання нового матеріалу і  виконання домашніх завдань раджу Вам переглянути наступні інтернет-ресурси : з математики-


 з ядс-Українські винаходи, якими користується весь світ
Твоє Майбутнє-1. Найкращі винаходи людства
ТОП-5 найцікавіших дитячих винаходів
 з дизайну 



Якщо виникають запитання , є заотруднення,пишіть на електронну адресу : 
sobk.sobko@gmail.com   сюди ж і надсилаємо виконані завдання

17.11.19

15.11.2019 року в усіх класах нашої школи відбувся єдиний урок"Безпечна країна".Тематика уроку-попередження дорожнього травматизму серед школярів. Разом з учнями 2-Б класу повторювали правила і згадували про помічників на дорозі герої улюбленого мультфільму" Робик і Мобик".

12.09.19

Завдання для участі в олімпіаді з укр мови ,2 клас
Українська мова (2 Клас)

Прізвище Ім'я По батькові учня Клас 1 питання
Які звуки не належать до мовних?
А) голосні
Б) приголосні
В) звуки природи
Г) правильної відповіді немає

2 питання
Розглянь колонки. Де є помилка?
4 зв.           5зв.         6 за.
ім'я.           книга.    щастя

учень.       мрія.      радість

ясень.       свято.     дзвоник

А) у першій колонці
Б) у другій колонці
В) у третій колонці
Г) усі колонки складено правильно

3 питання
Який перелік слів відповідає на питання «Що робить?»

А) бабуся, Петрик, Карина, кішка
Б) варить, ріже, чистить, їсть
В) смачне, червоне, солодке, холодне
Г) варення, ніж, молоко, яблуко

4 питання
Яке речення побудовано правильно та стосується малюнка?

А) У слон зоопарку живе нашому.
Б) Смачний їсть слон.
В) Я малюю слоника олівцями.
Г) У великі слона сірі вуха.

5 питання
У якому рядку перераховано назви предметів?

ЮРАСЕВА ІГРАШКА
Киця спить на кожушку, пташенятко – на пушку, сірий зайчик – на обніжку, а Юрасик наш у ліжку. Біля нього півник ліг, чорні очі – сам, як сніг; тільки півник спать не хоче: не заплющуються очі.
Галина Демченко
А) киця, ліжко, Юрасик
Б) чорні, сірий
В) спить, не заплющуються, ліг
Г) на кожушку, на пушку, на обніжку

6 питання
Яке слово неправильно поділено для переносу?

А) биль-це
Б) оваль-ний
В) пал-ьто
Г) дзер-кальце

7 питання
Яку ще назву має журавель?

А) веселка
Б) веселик
В) весело
Г) вісник

8 питання
Яке слово пропустили в назві казки «Ситий … не вірить»?
А) бідному
Б) веселому
В) голодному
Г) багатому

9 питання
Яке слово не має протилежного за значенням слова?

А) добро
Б) темрява
В) радість
Г) ненависть

10 питання
Поясни слово «метикований».
А) проникливий, сміливий
Б) цілеспрямований, рішучий
В) відомий, знаменитий
Г) кмітливий, досвідчений

11 питання
Яке словосполучення має пряме значення:
А) ллється музика
Б) кришталева роса
В) глибока криниця
Г) сяє обличчя

12 питання
Яке зі слів є однозначним?
А) ручка
Б) олівець
В) коса
Г) край

13 питання
Яке сполучення має переносне значення?
А) срібна монета
Б) срібна медаль
В) срібний місяць
Г) срібне намисто

14 питання
Яке запитання ми поставимо між словами, щоб встановити зв’язок: гребінець (?) новий
А) хто
Б) що
В) де
Г) який

15 питання
Що означає слово «ґречний»?
А) доброзичливий, чуйний
Б) ввічливий, вихований, чемний
В) радісний, веселий
Г) розумний, кмітливий


10.09.19

9 вересня 2019 р.відбулась урочиста лінійка на честь відкриття олімпійського тижня.10 вересня команда учнів 2-Б класу у складі:Бурдіної Мирослави,Батуріна Кирила,Мутики Кіри,Стрельника Єфима,Павленко Євгенії,Месеври Андрія і за підтримки болільників-однокласників здобула перемогу у спортивних естафетах










10.02.19

Завдання для участі в олімпіаді  з Української Мови від проекту "ВсеОсвіта" для учнів перших класів.


Українська мова (1 Клас)  Прізвище Ім'я По батькові учня Клас

1 питання
Алфавіт – це:
А) звуки і букви;
Б) букви, розташовані в певній послідовності;
В) звуки;
Г) голосні звуки.
2 питання
В українському алфавіті:
А) 30 букв;
Б) 33 букви;
В) З4 букви;
Г) 38 букв.
3 питання
Голосних звуків:
А) 10;
Б) 8;
В) 6;
Г) 12.
4 питання
Яка буква не позначає звука:
А) я;
Б) й;
В) і;
Г) ь.
5 питання
Букви б, р, д, к, ж, х, м позначають голосні звуки?
А) так;
Б) ні;
В) можливо за певних умов;
Г) тільки частина цих букв.
6 питання
Звук [й] – завжди м’який?
А) так;
Б) ні;
В) так, у певній позиції;
Г) дуже рідко.
7 питання
Скільки складів у слова дощ?
А) 1 склад;
Б) 2 склади;
В) 3 склади;
Г) жодного.
8 питання
Яке слово не можна переносити з рядочка на рядок?
А) дуби;
Б) калина;
В) осика;
Г) хвощ.
9 питання
Усно поділи слова на склади. Познач, в якому слові 1 склад?
А) море;
Б) мед;
В) їжак;
Г) зерно.
10 питання
Познач межі речення: Ялюблюмалюватиітанцювати. Скільки слів у
реченні:
А) 4 слова;
Б) 5 слів;
В) 3 слова;
Г) 6 слів.
11 питання
Віднови речення: Оленка, в, гуляє, парку, осінньому.
А) Гуляє Оленка в осінньому парку.
Б) В осінньому парку гуляє Олена.
В) В парку осінньому гуляє Оленка.
Г) Оленка гуляє в осінньому парку.
12 питання
Звуки ми:
А) вимовляємо й пишемо;
Б) вимовляємо і чуємо;
В) чуємо й пишемо;
Г) вимовляємо, чуємо і пишемо.
13 питання
Букви ми:
А) пишемо і вимовляємо;
Б) бачимо й пишемо;
В) чуємо і бачимо;
Г) чуємо і вимовляємо.
14 питання
У якому слові є літера, яка позначає два звуки?
А) малятко;
Б) людина;
В) явір;
Г) сонце.
15 питання
У якому слові дві букви позначають один приголосний звук?
А) джерело;
Б) дерево;
В) дупло;
Г) дрова.

02.04.18

У період весняних канікул учні 4-А та 4-Б класів відвідали вихованців дитячого садка "Чайка"з концертом .Для майбутніх школярів лунали поезії поетів Донеччини,веселі пісні,музичні композиції.Спортсмени і танцюристи щиро ділились своїми досягненнями та майстерністю









31.03.2018 року відбулося перше заняття з майбутніми першокласниками.Ранкова зустріч,заняття з навчання грамоти та математики стали першими кроками у світ шкільного життя.Наступні заняття відбудуться 14 і 21 квітня

.

19.03.18

Наш клас продовжує діяльність у межах Міжнародного проекту "Вчимося жити разом". Сьогодні відбувся тренінг "Самооцінка.Її вплив на поведінку людини"

Вітаємо переможців конкурсу читців поезій Т.Г.Шевченка. Кровко Ольга, Мисенко Арина, Мамедова Софія, Лащинський Кіріл стали кращими!Успіхів ,натхнення, здійснення мрій!

  ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 3 навчальний  тиждень :           " ЛЮБИ І ЗНАЙ СВІЙ РІДНИЙ КРАЙ   "    Треба разом ...