04.04.21

 Доброго ранку!Вітаю всіх з початком нового тижня.Цей тиждень пройде у форматі дистанційного навчання.Нагадую правила нашої спільної роботи.О 8.00 на блозі розміщуються завдання навчального дня.Ви самостійно або разом з батьками з ними ознайомлюєтесь.О 9.30 розпочинаються онлайн -уроки.Упродовж дня виконуються офлайн -завдання відповідно до інструкцій , відеоматерілів,зразків,рекомендацій.Письмові домашні завдання надсилаємо для перевірки на електронну адресу sobk.sobko@gmail.com до 20.00 щодня (окрім суботи та неділі).

У разі винекнення запитань ,можна зателефонувати (0508420368),написати в особисті повідомлення в Telegram,або надіслати електронного листа за вище зазначеною адресою.

Бажаю всім успіхів!Сьогодні працюємо за розкладом понеділка

ЯДС.На уроці ми дізнаємось про науку "екологію",її розділи  .Навчимося втановлювати взаємозв'язки між компонентами живої та неживої природи.Переглянь відео

Доєднуйся до онлайн уроку в Zoom  о 9.50 за посиланням :



Ідентифікатор конференції: 901 664 6353
Код доступу: 123


Домашнє завдання.с.118-119 (підручник), с.34 (друкований зошит)2-3 правила збереження природи запиши і надішли.Наступне відео тобі в цьому допоможе

МАТАМАТИКА Сьогодні на уроці будемо працювати з ускладненими рівняннями та складати запитання до задач за поданим виразом.Доєднуйся до онлайн- уроку  о 9.30 за посиланням :https://us04web.zoom.us/j/9016646353?pwd=VUNsR2xFTVFUVXVBU240Z2VybkhLUT09

Ідентифікатор конференції: 901 664 6353
Код доступу: 123

Домашнє завдання.З. 381,382 -розв'язати

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИАННЯ На уроці будемо читати проекрасне оповідання Наталії Дев'ятко "Стара яблуня".Визначимо риси характеру головної героїні-Марічки,дізнаємося які страхи мала дівчинка.
Зверни увагу на значення слів: прожогом,плюшеий,обважніли...                                               Значення будь-якого слова можна знайти  https://slovnyk.ua/

Домашнє завдання Прочитай 1 частину оповідання ( ст.106-107),подумай ,які риси характеру Марічки ,ти вже помітив ( помітила.)

МИСТЕЦТВО Прдовжуємо досліджувати "Гумор у мистецтві".Прочитай матеріали підручника ст.98-99.Зверни увагу на жанри гумористичних творів "скерцо","гумореска","жарт" та схеми диригування різних музичних розмірів.Прослухай  твори:І Шамо "Скеро",П.Бриля "Укпаїнська гумореска",Й.С.Баха "Жарт"
Який твір для тебе був найвеселішим? Яка обробка сподобалась?Потренуйся співати гумористичні пісеньки на вірші та зазначений ритм  зі ст.99 .



25.03.21

 23 березня відбулася зустріч бібліотекарів школи з учнями класу.Так діти стали учасниками тижня дитячої та юнацької книги.Повторення правил користування підручниками,гігієна користування художніми книгами з бібліотечного фонду,вплив читання на розвиток особистості-ось коло тем ,розглянутих під час бесіди та обговорення.Здивував дітей подарунок- закладинка для підручника,створена за 2 хвилини,що допомагає берегти книгу- і водночас  підвищує організованість учня.


Цього ж дня вітали зимових іменинників.Лунали побажання добра,здоров'я,краси.Корисні подарунки ще довго будуть нагадувати про приємні хвилини у колі однокласників.

16.03.21



 Сьогодні ,16 березня учні 3-Б класу згадали дуже важливу сторінку життя нашої  країни.А саме - День добровольця, який відзначався 14 березня.Дослідили медіарепортаж  Валерії Павленко ,журналістки 5 каналу про святкування цього свята в Києві у поточному році. Спогади перших добровольців,їх рідних та побратимів виявились емоційними та хвилюючими.Діти зрозуміли,що витоки появи Дня добровольця сягають не лише 17 січня 2017 року (дня офіційного проголошення свята),а набагато далі.Наші предки -запорізькі козаки за покликанням серця і порухами вільної української душі завжди були готові стати на захист рідної землі.

14.03.21

 Дуже насиченим видався короткий тиждень після весняних канікул.

10 березня хлопці вітали дівчат зі святом Весни- Міжнародним жіночим днем.

Побажання здоров'я, краси, успіхів, усіляких гараздів лунали із самого ранку.



11 березня вшанували пам'ять  генія українського народу- відомого поета та художника-

 Т.Г.Шевченка.

  

12 березня учасники Міжнародного конкурсу "Колосок" отримали сертифікати та подарунки від

 організаторів і визнання - від однокласників.

16.02.21

 Заняття "Моя суперсила-безпека в інтернеті" на сьогодні -актуальне й необхідне для кожного:дитини й дорослого.Воно надало можливість поглянути збоку на свої щоденні захоплення,для когось-відпочинок,для когось-розвагу,і зрозуміти,які небезпеки можуть чекати  у віртуальній павутині.Найбільше сподобалось учням  нашого класу-створювати колективну тематичну розмальовку.






















Cьогодні (16.02.2021) відбувся черговий тренінг  у межах Міжнародного проєкту "Вчимося жити разом" на тему :"Як залагодити конфлікт".Перегляд  мультфільмів, аналіз ситуацій, руханка,складання правил ...а,головне-спілкування у дружньому колі -наповнюють емоціями,зближують та наснажують.






13.02.21

 Напередодні роковин з Дня виводу радянських військ з Афганістану учні 3-Б класу досліджували медіа "Афганістан болить в моїй душі".Відео зацікавило дітей уривками




хронік з архівів воїнів-афганців, батальними сценами з участю військових літаків, танків, снайперів. Обличчя корінних мешканців: жінок та дітей у всіх епізодах  висловлювали щиру подяку бійцям та благали оточуючий світ про допомогу.Чого варта  сцена : "Школа під  відкритим небом у хвилини без пострілів.!"Сучасні діти вражені  слізьми на очах мужніх воїнів, що бачили загибель побратимів, слізьми матерів, що втратили синів і образами "чорних тюльпанів" на тлі сірого неба у горах.Учні висловили бажання дізнатись більше про Афганську війну, яку зараз дехто називає непотрібною.У фільмі представлено виставку книг про життя в Афганістані та виконання інтернаціонального обов'язку  радянськими  військовими.Час не повертається , не воскресають герої, але досвід з минулого повинен допомагати будувати мирне майбуття.


21.01.21

                                     ДОБРОГО РАНКУ! Сьогодні працюємо   за розкладом п'ятниці.

ЯДС На уроці опрацюємо надзвичайно важливу тему-способи розмноження рослин.Переглянь уважно навчальне відео .Перечитай у підручнику ст.81-82

У друкованому зошиті на ст 6 викoнай завдання 8,9

МАТЕМАТИКА Продовжуємо тренуватися визначати час за годинником,а також розширимо свої уявлення про частини. (з.29-31 усно).Звичайно,будемо розв'язувати задачі (з.32-33) та працюватимемо з рівностями та нерівностями (з.34-35) Підключення до  Zoom о 9.00


Ідентифікатор : 901 664 6353 Код доступу: 123 
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ Сьогодні читаємо додаткові твори із "Хрестоматії".
Спробуй знайти перший твір за рекламним оглядом 
Створи ілюстрацію до тієї поїзії О .Лущевської, яка тобі найбільше сподобалась зі ст.80-87.Потренуйся читати наступний уривок оповідання разом з автором Д.Кузьменком.(ст.88-91).Автор ще й сам ілюструє всі свої твори.Сподіваюсь ,у твоєму мовленні з'явились нові слова: спонсор,стінгазета,перформанс.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ СТ.80-91,ілюстрація до 1 з поезій
ДИЗАЙН. Як ти розумієш прислів'я: "  За одягом зустрічають, а за розумом проводжають"? Охайний одяг багато чого може розповісти про свого господаря.В житті бувають різні ситуації: забруднення,плями АЛЕ ...в арсеналі мами ,бабусі, старшої сестри є різні хитрощі догляду за одягом.Дізнайся 1 секрет видалення плями певного виду - запиши і надішли його одразу на адресу:
sobk.sobko@gmail.com.Якщо порад буде достатньо,зможемо укласти "Збірник хитрощів і порад".У підручнику на ст.84-цілий експеримент з видалення плями від олії.СПРОБУЙ!



20.01.21

                               ДОБРОГО РАНКУ ! Сьогодні ми працюємо за розкладом четверга.

ЯДС.На уроці дізнаємось на які групи поділяють культурні рослини.По-перше ,згадай, яку групу живих організмів називають рослинами.потім.які рослини вважаємо культурними? Перечитай інформацію ,вміщену у підручнку на ст.80-81.

На онлайн уроці ми обговоримо як за призначенням розподіляють усі культурні рослини. Переглянь відео, порівняй інформацію підручника та презентації.



Підключення до  Zoom о 9.25


Ідентифікатор : 901 664 6353 Код доступу: 123
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С.80-81 прочитати,відповідати на запитання їз "Кошика запитань".У  друкованому зошиті на ст.5-6 виконати з.6,7
МАТЕМАТИКА Сьогодні ти самостійно згадаєш, як  працювати з іменованими величинами .На допомогу тобі- таблиця на співвідношення між одиницями довжини.маси.часу.
Усно попрацюй над завданнями 18,20,21,22,23
Запиши перетворення величин із з.19,27.Переглянь зразок розв'язання задачі 24
                                                           Задача 24
3 слоненяти-6 ц
? слоненят- 14 ц
                                                          Рзв'язання
1) 6:3=2 ( ц)-маса 1 слоненяти
2)14:2= 7 ( сл.)
Відповідь: 7 слоненят мали б масу 14 центнерів.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ст.6 з.28,27,19.
УКРАЇНСЬКА МОВА На уроці  продовжуємо подорожувати країною "Прикметника"Сьогодні навчимося змінювати прикметники за родами.Робота за малюнками у впр.208, добір ознак до іменників допоможе тобі потренуватися змінювати прикметники за родами.Самостійно попраюй над списуванням у впр.209
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ст.74. впр.210-запиши складені словосполучення.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРАЦінуй прекрасну можливість насолодитися зимовими пейзажами.Вийди на прогулянку з 12.00 до 13.00. Подихай свіжим повітрям, зроби  фото або селфі на фоні зимових краєвидів. Дуже чекаю на твоє фото!Надсилай на мою електронну адресу: sobk.sobko@gmail.com
АНГЛІЙСЬКА МОВА 1 ГРУПУ (УЧИТЕЛЬ КРОХА Г.В.) запрошено на онлайн урок  об 11.00 за посиланням 
https://us02web.zoom.us/j/7022582881?pwd=S1NML1dUWVpjWGJyZlU1d0VOZm1kdz09

ІдентифІкатор конференцІІ: 702 258 2881
Код доступа: cg5hq7

19.01.21

                                             ДОБРОГО РАНКУ! Працюємо за розкладом середи.

МАТЕМАТИКА Сьогодні на уроці будемо закріплювати вміння складати вирази ,розв'язувати рівняння та задачі , виробляти обчислювальні навички .( З. 9,13,14,15 ст.5)

Підключення до  Zoom о 9.00

Ідентифікатор : 901 664 6353 Код доступу: 123
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ст.5 з.16,17

УКРАЇНСЬКА МОВА На уроці самостійно повтори все вивчене про "Прикметник".Розпочни з відповідей на запитання:
1.Що називають прикметники?
2.На які питання відповідають?
3.З якою частиною мови пов'язані прикметники?
4.Як визначити число  прикметника?
5.Як визначити рід прикметника?
6.У якій формі прикметники мають закінчення -і ?
7.Прикметники якого роду мають закінчення -е (-є) ? -а(-я)? -ий(-ій)?
Повтори правила на ст.68,69,70,71,72.
Тепер можеж пройти тестування на платформі "На Урок" .Воно буде активним до 20.00 20 січня.Час , відведений на тестування -20 хвилин
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С.73.впр.207.

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ Знайомимося з казкою І .Мацко "Агентство добрих ведмежих послуг" СТ.79-81 
Підключення до  Zoom о 9.25

Ідентифікатор : 901 664 6353 Код доступу: 123
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С.79-80 -виразно читати,с.81-тестування із самооцінюванням.Нагадую шкалу: Дуже важко* Важко* Добре* Блискуче
ДЛЯ ТВОРЧИХ УЧНІВ-ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ: Подумай, яке агентство актуале для нашого міста.Склади оголошення про його відкриття або рекламний плакат,або розроби візитівку.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Вивчи напам'ять ,навчися виконувати пальчикові вправи "Прийшла зима"




18.01.21

 Доброго ранку! У День Водохреща вітаю усіх учнів ,сестер та братів,батьків,дідусів та бабусь.Зичу всім міцного здоров'я, щастя ,успіхів та перемог!

ВИХОВНА ГОДИНА Сьогодні ми згадємо сторінки історії нашої держави.Мова піде про День со,орності України.Ознайомся самостійно з інформацією за посиланням:

  https://cutt.us/VLP9v 

Переглянемо разом медіа та дослідимо його 


Який жанр переглянутого медіаресурсу? Які події спонукали до створення свята?
Запиши прізвища  українських поетів,які почув під час перегляду.Як по-іншому можна назвати свято,зберігаючи його ідею та значення? Обговоріть у родині вагомість і вплив Дня Соборності
на свідомість кожного українця.

МАТЕМАТИКА Закріпи самостійно вміння переводити час у 12-годинний або у 24-годинний формат так , як ми робили вчора на онлайн-уроці.Виконай завдання 10,11,12.(ст.5) та з.5 (ст.4) Надішли ці виконані завдання на  мою електронну адресу :sobk.sobko@gmail.com

УКРАЇНСЬКА МОВА Сьогодні будемо працювати онлайн .НАВЧИМОСЯ  встановлювати зв'язок  між прикметником та іменником .У цьому допоможуть мовні дослідження (впр.202,203) та правила на ст.72.
Підключення до  Zoom о 9.00

Ідентифікатор : 901 664 6353 Код доступу: 123

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Вивчи правила на ст. 72.Виконай впр.205

 ЛІТЕАТУРНЕ ЧИТАННЯ Сьогодні обміняємось враженнями про народні казки народів світу та розпочнемо знайомство з авторськими казками українських письменників.О.Дігтяр представить до Вашої уваги казку "Сон жовтого таксі"
Підключення до  Zoom о 9.25

Ідентифікатор : 901 664 6353 Код доступу: 123
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Після прочитання казки придумай загадку або ребус про транспорт,або створи афішу-рекламу для служби таксі нашого міста.
ПАМ'ЯТАЙ!Афіша - це рекламна листівка, яка використовується для того, щоб розповісти про майбутній концерт, вихід нового фільму або про нову театральну виставу, про відкриття нового магазину, акції, які зараз у Вас проходять, або щоб запросити людей на Ваш захід.Ви як автор афіші-реклами, будете запрошувати користуватися певним таксі у нашому місті.
МИСТЕЦТВО Переглянь виставку муралів , створених твоїми однокласниками. http://natalia1sobko.blogspot.com/p/blog-page_65.html
 Долучи свою роботу  до вже створених.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Навчися виконувати просту комбінацію кроків "Польки"за зразком


17.01.21

                         Доброго ранку! Сьогодні працюємо за розкладом понеділка.

ЯДС.Тема :"Людина і жива природа "ознайомлює нас із "зеленим дивом Землі".Минулого тижня ми дізналися, чим особливий різноманітний світ рослин, чому квіткові рослини -найпоширеніші на Землі, які рослини називають хвойними.Сьогодні пізнаємо, які рослини є культурними.Так-так. Ми намагаємось ,вчимося бути культурними людьми, а певні рослини із насінинки виростають і називаються культурними.Переглянь навчальне відео.

Розглянь фото 1,2,3 на ст.79,прочитай інформацію на ст.79-80.Як ти розумієш значення слова "сорт"?   Яблуками якого сорту ти полюбляєш смакувати?
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ.Довідайся ,де батьківщина яблука або твого улюбленого овоча ( фрукта).
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.Прочитати ст.79-80,запитання із кошика.Виконай завдання у друкованому зошиті на ст.3-5(ДО УРОКУ 53)

МАТЕМАТИКА Сьогодні працюємо у форматі конференції Zoom о  09:00

Ідентифікатор 901 664 6353 Код доступу 123
Сьогодні розпочинаємо працювати за частиною 2.Пам'ятайте,що її слід обгорнути та вкласти закладинку.Потренуйся називати час по-різному : у форматі 24 год та 12 годин за схемою у підручнику на ст.4,порівнюй величини у з.5 та обчисли значення виразів, враховуючи порядок дій у з 4.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ СТ.4 з.7,8.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ Сьогодні працюємо у форматі конференції Zoom о  09:25 Підключиться https://us04web.zoom.us/j/9016646353?pwd=VUNsR2xFTVFUVXVBU240Z2VybkhLUT09

Ідентифікатор 901 664 6353 Код доступу 123
Чи віриш ти ,що чайник може перетворитись на собаку? А чи собака на чайник?
Таке буває ...у казках.Прочиташи японську народну казку  "Як собака перетворився на чайник", ти не лише запам'ятаєш це незвичайне перетворення,а й пізнаєш багато філософських думок про сьогоднішнє своє життя.
Прочитай казку,з'ясуй значення: слів "танукі", "путівець", "ріо";фразеологізмів "бідні, як мак начетверо","у кишенях вітер гуляє"                                                                                                                             
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ СТ.75-76 .Скласти план казки за поданою схемою:
                                Як собака перетворився на чайник
                                                            План
1.Зустріч бідного діда з танукі  на путівці
2.
3.
4.
5.Чайник розмовляє
6.     
7.Перетворення чайника на собаку.
МИСТЕЦТВО Переглянь всі ілюстраії на ст. 62,66.Згадай героїню казок ,мультфільмів -Снігову  Королеву.Повтори значення всіх нових визначень з музичної грамоти : "дієз, бемоль, бекар",назви динамічних вдтінків "mp"  "f".
ЗАВДАННЯ ДЛЯ  ТВОРЧИХ Створи диво-портрет Снігової Королеви у програмі гіф-анімації або придумай маленьку поспівку, або створи музичну мелодію,або досліди розміщений нижче медіафайл (Жанр.Хто є виконавцем?Кого названо Сніжною Королевою? Настрій від дослідження)










14.01.21

 Доброго ранку! Сьогодні працюємо за розкладом п'ятниці.

ЯДС.Тема нашого уроку : "Які рослини називають хвойними?"

Дуже актуальна тема на сьогодні. До 19 січня в наших оселях гостюють ялинки , сосни (справжні чи штучні). Переглянь навчальне відео. Запам'ятай  назви нових  хвойних рослин.

Перечитай матеріал підручника на ст.  77-78. Дай відповіді на запитання із кошика. Розв'яжи у друкованому зошиті екологічну задачу на ст.2 (з.6)

МАТЕМАТИКА Сьогодні працюємо у форматі конференції Zoom о  09:00

Підключитися до  конференції 

https://us04web.zoom.us/j/9016646353?pwd=VUNsR2xFTVFUVXVBU240Z2VybkhLUT09

ІдентифІкатор конференції: 901 664 6353

Код доступа: 123

УКРАЇНСЬКА МОВА Розвиток зв'язного  мовлення .Сьогодні будемо створювати простий медіапродукт. Який саме, ти дізнаєшся із впр.187 (ст.66). Виконай мовне дослідження щодо будови медіапродукту.(  впр.188.) Напиши запрошення на  Новорічний карнавал ,який  відбудеться в актовій залі школи 12 лютого(Саме  цього дня  за Китайським календарем настає Новий 2021 рік)

Проаналізуй текст, перевір чи вся  інформація, вказана для розуміння змісту . Надішли своє запрошення на електронну адресу:sobk.sobko@gmail.com

Для тих , хто не знає ,що таке карнавал- чудове пісенно-танцювальне  роз'яснення 


ДИЗАЙН Виконати сьогоднішнє завдання дуже легко : Приготуй свій улюблений бутерброд, поруч - склади оригінальним способом серветку, сфотографуй і надішли на електронну адресу:sobk.sobko@gmail.com( с.73)
Бажаю гарних вихідних !



 





13.01.21

 Вітаю всіх зі святом Василя (Старим Новим роком)!Бажаю здоров'я, щастя, любові, благополуччя.

ЯДС.Продовжуємо знайомитись із "зеленим дивом Землі".Сьогодні ти дізнаєшся, які рослини найпоширеніші на Землі.

Переглянь уважно навчальне відео.

Опрацюй ст.76 - 77, виконай вправу "Кошик запитань",
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ  У друкованому зошиті ст.1-2 (з.4-5)

МАТЕМАТИКА.Завтра проаналізуємо результати контрольної роботи, визначимо типові  помилки під час онлайн-зустрічі .Сьогодні розпочинаємо вивчення нової теми :ас. Дії з іменованими числами" 

Уважно прочитай з.660 , потренуйся визначати за календарем кІлькість днів у місяцях, порах року.

Усно виконай з.658,659,661,662,665.
Згадай у з.663, як знаходити частину від числа: від 18 = 18:2=..., від 21=21:3=

                                                                                      2                               3               

Аналогічно знайди частини року із з. 664.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С.94 З.664,666,667 .

УКРАЇНСЬКА МОВА.Переглянь відео 

Доєднуємося своєчасно до конференції в ZOOM о 9.00

для вивчення нової теми: "Побудова словосполучень прикметників з іменниками"за посиланням:

https://us04web.zoom.us/j/9016646353?pwd=VUNsR2xFTVFUVXVBU240Z2VybkhLUT09

ІдентифІкатор конференії: 901 664 6353 Код доступа: 123

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С.70 -вивчити правило ,с.71 вправа 201

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.Повтори виконання дихальної гімнастики



                                                                              

12.01.21

Доброго ранку,дорогі діти.Сьогодні працюємо за розкладом середи.

МАТАМАТИКА Сьогодні на тебе чекає контрольна робота та самооцінювання  своєї діяльності.

Зустрінемося на уроці в ZOOM для підготовки та рекомендацій щодо виконання роботи.\

Подключитися до конференції Zoom о 9.00

https://us04web.zoom.us/j/9016646353?pwd=VUNsR2xFTVFUVXVBU240Z2VybkhLUT09

ІдентифІкатор конференції: 901 664 6353 Код доступу: 123

ВИКОНАТИ КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ НА ПЛАТФОРМІ  "На Урок"необхідно сьогодні 13.01.2021р.САМОСТІЙНО за 35 хвилин до 20.00

ВХІД :

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1582082

ІНОЗЕМНА МОВА (2 ГРУПА) Зустріч на уроці в ZOOM о10.00

ІдентифІкатор конференції: 874 2624 7857
Код доступу: KAi5cp

УКРАЇНСЬКА МОВА  Тема уроку: "Роль прикметників у мовленні.Зв'язок прикметників з імениками"
Повтори та повправляйся за відео усно виконувати завдання.
Досліди медіа ,по-новому придивись до снігу та сніжинок.
                                          
Усно виконай впр.194,195.Вивчи правило с.69
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.Повтори правила ст.68,69,виконай письмово впр.196,197.

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ.Сьогодні продовжуємо працювати над прочитаною вчора литовською народною казкою.Уяви,що ти - диктор на радіо.Читати треба так виразно та переконливо , щоб слухачі уявили все та відчули емоційний настрій героїв.Перечитай  казку ,позначивши олівцем репліки персонажів.Додай позначки емоцій та настрою.Зазнач засоби виразного читання (тон,темп,паузи логічні наголоси).
НАПРИКЛАД : "Не витримала королева-лебідка(П) та й відповідає судженому:П) голосно,сумно)
  -Скинь(П)суджений,(П) крила до тебе злітати-П) 
покину синочка(П)біду бідувати." ( тихіше,з розпачем).
П-пауза коротка,ПП-пауза довга,підкреслене слово-слово ,на яке падає логічний наголос,у дужках-темп,тон.
Скористайся алгоритмом на ст.74
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.Виразне читання казки ст.72-74
  
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Повтори позиціі рук та ніг під час занять хореорафічними вправами


11.01.21


   Доброго ранку ,любі учні! Сьогодні працюємо за розкладом вівторка .

 Виховна година.Сьогодні ми поговоримо про вплив читання на розвиток особистості учня НУШ.Зберемо практичні поради щодо покращення цього уміння.

Поміркуй про роль читання у твоєму житті...Я розумію, що користуватися гаджетами-це зручно, сучасно,цікаво.Але користування інформацією у світовій мережі вимагає покращених навичок читання.До того ж вплив на органи зору -зовсім не позитивний.Ким ти хочеш відчувати себе під час читання: командиром (господарем) чи залежним (від ресурсів,...у першу чергу).?

Вміння перетворювати інформацію, надану у різних формах, вміння працювати з різними джерелами інформації, можливе завдяки правильному, швидкому і свідомому  читанню, яке є одним із завдань початкової освіти. Читання є універсальною навичкою : це те, чому навчають, і те, за допомогою чого вчаться.  

Поради для учнів,які бажають читати швидко ,пам'ятати та розуміти прочитане


1.Перед читаням задай собі запитання: «Навіщо я читаю?», «Яка мета?

НАПРИКЛАД : 

"Наука розповідає про погоду"Н.Рока,Р.М.Курто

Мета: розширити знання про    неживу природу, прогнози погоди, цікаві факти про тварин.
Підхід до читання: звичайний- від початку до кінця, розгляд та аналіз малюнків, ілюстраій,умовних позначок.

Огляд Apple iMac.
Мета: прийняти рішення, чи купувати таку модель ,чи ні.
Підхід до  читання: вибіркове читання, певну частину  інформації пропускаю...

2.Тренуй зосередженість

Потренуйся рахувати про себе від 1 до 100 так, щоб жодна думка у Вас не  з'явилась і не відволікла від рахунку.Рахуй щодня і через 21 день побачиш результат.

3.Тренуй пам'ять.

Курс "Мнемознайко"-знахідка для оволодіння прийомами свідомого запам'ятовування.

Використовуй «карти пам’яті» замість лінійних записів:

- Уяви собі, що клітини вашого мозку схожі на дерева, кожне із яких у своїх гілках зберігає взаємопов’язану інформацію.

- Попробуй розташувати основні ідеї будь-якої окремої теми на аркуші паперу у подібному деревовидному форматі.

- Почни з центральної теми – бажано, щоб ви її зобразили у вигляді символу - у центрі сторінки , потім намалюй гілки, які від неї відходять

- Старайся використовувати для окреслення кожного пункту лише одне слово чи символ.

- Розміщуй взаємопов’язані пункти на одній і тій самій основній гілці.

- Використовуй кольорові олівці чи маркери для окремих тем.

- Намалюй стільки картинок і символів, скільки зможете.

- Закінчуючи кожну гілку, обведи її кольоровою рамкою.

- Регулярно доповнюй карти.

4.Розширюй кут свого зору(здатність бачити одним поглядом декілька слів)

.  Дивись у центр таблиці і збирай числа від 1 до 25.


25

7

10

16

8

15

22

12

1

6

21

18

19

14

23

3

11

24

20

4

5

2

9

17

13


Поділись своїми порадами щодо покращення читання ,коли  сьогодні будеш надсилати домашнє  завдання  і   у нашому класі з'явиться практичний порадник (із зазначенням прізвищ та імен авторів) 

Назву порадника теж можна пропонувати.      

МАТЕМАТИКА. Сьогодні  ми готуємося до контрольної роботи ,яка перевірить знання та набуті уміння за темою : "Усне додавання та віднімання круглих чисел"

Самостійно розв'яжи запропоновані завдання,зроби перевірку .Час для роботи-40  хвилин. з.597,598,608,636,648. До задачі короткий запис не переписуємо.

УКРАЇНСЬКА МОВА Розпочинаємо вивчати нову тему : "ПРИКМЕТНИК"

Працюємо разом на платформі ZOOM

https://us04web.zoom.us/j/9016646353?pwd=VUNsR2xFTVFUVXVBU240Z2VybkhLUT09

Идентификатор конференции: 901 664 6353

Код доступа: 123

Д.З.Вивчити правило с.68 .впр.193

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ. Прочитай литовську народну казку "Королева-лебідка"

.Вибери з казки віршовані рядки ,навчися їх читати виразно,співуче.Згадай казки ,в яких відбуваються подібні перетворення.

Д.З. с.72-74 -навчитись виразно читати 

МИСТЕЦТВО .Переглянь відео "Чи подобаються мурали киянам?"А   тобі до вподоби такий спосіб прикрасити наше місто, свій будинок? Уяви себе художником, що прикрашає архітектурні споруди. Роботу виконай за зразком с.69.олівцями чи фломастерами.


ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Навчися виконувати дихальну гімнастику-це гарна профілактика застудних захворювань




 



10.01.21

 Доброго ранку, любі діти. Вітаю Вас та Ваших батьків із Новим 2021 роком! Бажаю всім доброго здоров'я , родинного благополуччя, справжнього щастя та здійснення усіх заповітних мрій.Новорічні свята тривають до Водохреща ( 19 СІЧНЯ) , тож бажання продовжують здійснюватися.
   

 Сьогодні розпочинаються навчальні                                                                                                               заняття                                                                

 у дистанційному  форматі : працюємо за розкладом понеділка.

ЯДС.Розпочинаємо нову тему :" Людина і жива природа".Уважно ознайомся із завданнями розділу ,умовами родинного проєкту ,поміркуй над гаслом : "Любити природу- це любити людей та Батьківщину" (с.73 підручника) На першому уроці за темою ми зробимо відкриття про "зелене диво Землі". Працювати будемо ще у друкованому зошиті.(2 частина). Продовжуй зазначати показники погоди у понеділок,четвер та п'ятницю. Переглянь навчальне відео за темою , прочитай матеріал на с.74-75.

Попрацюй за сторінкою зошита (с.1).Зазначай відповіді у чорнетці на сторінці з одного боку, щоб можна було вирізати і наклеїти у друкованому згодом.





Домашнє завдання:с.73-76.Відповіді до "Кошика запитань",запис у чорнетці відповідей до завдань друкованого зошита (с.1)

МАТЕМАТИКА
Працюємо у форматі відеоконференії ,доєднуємось своєчасно о 9.00

Идентификатор конференции: 901 664 6353
Код доступа: 123
Домашнє завдання:  розв'язати задачу 652 двома способами та  виконати завдання 657.
 ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ .Тебе вітають "Казки народів світу".Розпочнемо вивчати розділ з дослідження медіа.Уважно переглянь .Чи можна цей медіапродукт назвати мультфільмом?

Так ,дійсно, це- пізнавальна програма. Що нового ти дізнався про цих ссавців?Мені дуже сподобався цей дитячий канал ,я на нього підписалася.Попрацюймо над назвою казки .Тобі цікаво дістати відповідь на запитання :"Чому кажани не з'являються вдень?"Коли прочитаєш казку- пізнаєш мудрість індійського народу , який спостерігав за цими ссавцями.Прочитай казку на с.70-71.Дай відповіді на запитання ,зпропонуй свій варіант заголовка до казки.
МИСТЕЦТВО   "Чарівні дива" продовжуються.

Переглянь відео ,що створила дівчинка- учениця хореографічного класу про підготовку та прем'єту балету "Снігова королева".Перечитай матеріал підручника с.66-67.Чи зрозумів ти ,що таке "па", "пуанти",чи згадав ти значення музичних скорочень   mp ,   f ? Заспівай пісню "Баба снігова" 


.


  ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 3 навчальний  тиждень :           " ЛЮБИ І ЗНАЙ СВІЙ РІДНИЙ КРАЙ   "    Треба разом ...