20.05.20

21.05

                                                                                                    Доброго дня,любі діти та шановні  батьки.                                                 Вітаю ВАС із Днем вишиванки!


Цей день є святом краси,єдності,патріотизму.Коли дівчинка чи хлопчик одягають вишиванку ,інші елементи костюму, національні прикраси ,вони долучаються до духовного минулого народу, відчувають свою національну приналежність ,встановлюють енергетичний та духовний зв'язок зі своїми пращурами.
Дякую дітям і батькам,які відгукнулись на пропозицію взяти участь у віртуальному флешмобі.
 
 Хто бажає ще долучитися до цієї акції?


ЯДС Розпочинаємо з відзначення показників погоди .Ми вже вміємо розрізняти кущі і дерева.Ніхто не помилиться ,що перед очима-трав'янисті рослини.Сьогодні звернемо  увагу на їх здатність передбачати зміни погоди і  розкривати (стулювати) пелюстки в один і той самий час.Прочитай у підручнику (ст.129-130) про рослини-синоптики та рослини-годинники. Переглянь відео .Попрацюй у ДЗ. на ст.57.
УКРАЇНСЬКА МОВА.Продовжуємо працювати за темою  "Текст".Назви основні ознаки текста.Молодець,якщо ти швидко згадав.Ні,повтори-ст.112.Впр.408 знайомить тебе із словниковим словом для роботи в каліграфічній хвилинці.(Запиши його і літери окремо)Випиши 1 прислів'я з впр.409.НАЛАШТУЙСЯ НА ОЗНАЙОМЛЕННЯ З МАТЕРІАЛАМИ НОВОЇ ТЕМИ.Порівняй 2 тексти (впр.410 і впр.421)У тексті якої вправи описується папуга? Вивчи правила на ст.115,118.Виконай письмово впр.413.А саме-запиши одним реченням про що йдеться (визнач тему.) і запиши виділені слова в алфавітному порядку. УВАГА! ДАЛІ НАПИШИ:"Контрольне списування"-це буде текст вправи 422(Заголовок придумай самостійно.) На платформі "На урок " пройди тестування за матеріалом, вивченим у 2 класі.https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3538373

ЧИТАННЯ 

.Дізнаємось на уроці про одну з найпрацьовитіших серед комах.Заповни таблицю на ст.104.В оповіданні "Маленька мураха" В.Шкляра дізнаємось нове не лише про мурах ,а й про особливості дитячих характерів.Прочитай текст.Як звали друзів? Які спостереження хлопчиків тебе здивували?Прочитай діалог хлопців .Хто винахідливо відповідає,а хто кепкує?Добери свій заголовок,що розкриває поведінку чи стосунки дітей.Що нове про життя мурах ти дізнався?
Переглянь відео.Ознайомся з прислів'ями ,пов'язаними з життям мурах.Таким чином.Надішли таблию та свій варіант заголовка оповідання.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Повтори вчорашній комплекс вправ із скакалкою



19.05.20

20/05

                                       

                            Доброго ранку, дорогі діти та батьки!


Дякую всім за відповідальне ставлення до виконання контрольних робіт.З такою ж відповідальністю слід підходити до щоденного навчання.
Сьогодні працюємо за розкладом середи.Розпочніть свою роботу з виконання завдань з іноземної мови та інформатики.

МАТЕМАТИКА

Починаємо з повторення таблиць множення та ділення на 2 і 3.
Запиши у математичному диктанті лише відповіді через кому в рядок і оціни свою роботу одним словом:




-Впевнений.що все правильно-напиши  "МОЛОДЕЦЬ"
-Маєш певні сумніви-напиши " ДОБРЕ"
-Пропустив деякі відповіді-напиши " СТАРАЮСЬ"
-Дуже багато незрозумілого-напиши "СКЛАДНО"
                                                              М.д.
1.Збільши у 2 рази різницю чисел 11 і 8
2.На скільки число 30 більше числа 2?
3.У скільки разів менше 9 від 18?
4.Збільши на 2 одиниці суму чисел 8 і 12
5.У скільки разів число 3 менше від числа 27?
6.Зменши добуток чисел 8 і 3 на 3?
Оціни свою роботу.Сьогодні удосконалимо свої уміння обчислювати усно і письмово вирази на 2 дії.Повторимо відомі та вивчимо нові правила на ст.108.Дійсно,всі правила нам відомі.Запиши з.2.ст.108.Усно попрацюй над завданнями 3 і 4 (За потреби повтори правила знаходження множника,діленого,дільника.).З 5 ст.108 виконай письмово (накресли "магічні " квадрати і заповни їх) Робота з "магічними  " квадратами представлена  на ст. 97, 105.

ДИЗАЙН 

На уроці планувалася колективна робота-створення плаката про охорону природи.В умовах сьогодення кожен буде працювати самостійно,але наша колективна ідея цієї роботи зберігається-закликати людей до охорони першоцвітів, (Саме ці рослини найбільше зазнають шкоди,ніж інші.)навчити оточуючих милуватися красою цих рослин без знищення, сприяти розповсюдженню необхідної інформації в суспільстві про існуючу проблему.Давайте зберемо ланцюжок порад ,щодо впровадження окреслених ідей .Я пропоную у період появи першоцвітів-організовувати фотоконкурси ,конкурси малюнків : "Увага! Першоцвіти!",щоб привернути увагу до життя рослини в природі..Що запропонуєш ти?
  Ознайомся із послідовністю роботи на ст.130-131.Домовляємось ,кожен створює і надсилає аплікацію-веселкову долоньку(якщо якогось кольору ниток вдома нема,то замалюй відповідним кольором або наклей папір відповідного кольору) і для середини (ЦЕНТРУ ПЛАКАТА) кожен надсилає 1 першоцвіт(у вигляді аплікації з паперу ,ватного диску і т.п) Інші матеріали для створення першоцвітів теж схвалюються.Завтра   дізнаємось авторів плаката, дітей, які більше за інших опікуються природоохоронною діяльністю.Пам'ятай про правила безпеки під час роботи з ножицями та клеєм.Обов'язково користуйся тканинною серветкою або шматочком натуральної  тканини

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА 

Переможці заочного змагання із стрибків на двох ногах на скакалці- це :
       1 місце-Павленко Євгенія з результатом 53 стрибки     
       2 місце-Перепелиця Марія з результатом 44 стрибки
       3 місце- Перепелиця Михайло з результатом 36 стрибків
       4 місце-Нікітченко Сергій з результатом 8 стрибків.


Шкода,що інші діти не вміють стрибати на скакалці.Адже ,хто спритно стрибає-той красиво розмовляє і мозок свій розвиває
Сьогодні пропоную вивчити комплекс ранкової гімнастики теж із скакалкою.













18.05.20

19.05

                           Доброго ранку,любі діти та батьки !

Радію повідомити ,що в нашому класі багато поціновувачів реклами і здоров'я.Перегляньте роботи  Бурдіної Мирослави, Попова Олександра, Картохіна Артема, Мельник Олександри, Перепелиці Марії, Перепелиці Михайла, Тонких Ганни, Павленко Євгенії, Колісника Владислава та Пасіки Артема -так Ви дізнаєтесь про улюблені соки цих працьовитих і творчих дітлахів.Хто ще обмірковує свою роботу-черпайте ідеї та втілюйте їх!
 

 


 

 Ще раз дякую за творчість,працьовитість ,відповідальність дітям і за допомогу, підтримку, пораду-батькам. Разом-Ви сила! Сьогодні працюємо за розкладом вівторка


ЯДС 



Розпочинаємо з відзначення показників погоди у клендарі спостережень. Продовжуємо пізнавати життя рослин улітку.Спочатку пригадай за відео як розпізнавати дерева,кущі,трав'янисті рослини.Прочитай текст ст.128-129.Вивчи правило про підлісок.Поясни значення прислів'їв.Переглянь ще одне відео.
Попрацюй у ДЗ.Виконай завдання на ст.55,56

МАТЕМАТИКА.Повторюємо таблицю множення та ділення на 2 і 3.Згадуємо,як називаються числа при множенні,а при діленні?Сьогодні будемо вчитися знаходити невідомий дільник- те число,що стоїть другим у рівності на ділення.А яке число у такій рівності найбільше? Вивчи правило на ст.107(з.1) і розглянь,у з.2 зразок.У з.3 ст 107 за зразком письмово запиши рівності на знаходження невідомого дільника.(прикладів буде 8 ,зразок не пишемо)та рівності у з.4 .Наостанок-попрацюй над задачею 5.Короткий запис створи у формі малюнка .Угорі буде 2 ватрушки і круасан(вказана вартість 20 грн),а внизу -2 ватрушки і 2 круасани(вартість 28 грн).
 Працюй за планом:
1. Знайди вартість 1 круасана(від вартості другої покупки віднімемо вартість першої)
2.Знайди вартість 2 ватрушок
3.Знайди вартість 1 ватрушки
ЗВЕРНИ УВАГУ! У відповіді буде 2 величини(вартість круасана і вартість ватрушки)

 УКРАЇНСЬКА МОВА.Сьогодні розпочинаємо вивчати тему "Текст",а вчора повторювали все ,що вивчили про речення.Хто у тесті припустився помилок,пройдіть його повторно і розберіться.Переглянь відео,зосередься.Вивчи правило на ст.112.Попрацюй усно із вправами 399,400,401,404,.Письмово запиши вправи 402,405,406( у цій вправі текст не списуємо,а лише формулюємо тему 1 реченням,придумуємо заголовок, ділимо слова для переносу).Правила переносу слів можна повторити на ст.15.

ЧИТАННЯ Сьогодні перевіряємо рівень сформованості навичок слухання і розуміння усного мовлення. (Аудіювання текста)Налаштуйся на роботу.Уважно прослухай текст, за бажанням можеш намалювати квітку,щоб краще уявити все почуте.Відповідай на запитання чітко і правильно за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9353261  Завдання буде активним до 21.05 до 17.00.На проходження - 1 спроба і 15 хвилин.
У подарунок "Гаряча квітка" дарує тобі віршик про свою подружку" на ст.104 підручника.Навчись поезію читати виразно.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА. Чи стрибаєш зараз ти зі скакакою  вдома? Давайте проведемо заочні змагання.1 СПРОБА -РОЗМИНКА.2 СПРОБА-ЗМАГАННЯ.Напиши,скільки разів тобі вдалося стрибати зі  скакалкою з 2 спроби.Так ми дізнаємось переможця заочних змагань- стрибків на 2 ногах зі скакалкою.Обов'язково буде привітання переможців!

17.05.20

18.05

                            Доброго ранку , дорогі діти та батьки!
Презентую Вашій увазі готові плакати наших учнів(планувалося,що будуть заготовки).Діти залучили до роботи батьків,старших братиків та сестричок.Ось порадійте,що в них вийшло.


Ці роботи- витвір фантазії та прцьовитості  Бурдіної М., Колісника В., Перепелиці М., Перепелиці М., Павленко Ж., Ровенської Л., Попова О., Тонких Г.,Нікітченка С.






 Праюємо за розкладом п'ятниці.
ЯДС Розпочнемо з відзначення показників погоди за сьогодні.А зараз згадаємо оповідання .що прочитали  цього тижня ( на уроці читання)- "Он як буває" М.Магери.Якби головний герой навчався разом з нами сьогодні,то не трапилось біди,а для пташок - трагедії.Прочитайте лист Пана Лісника ,якого він написав у газету "Життя природи" ст.131.Запам'ятай та вивчи на ст.132 визначення "РОСЛИНОЇДНІ та ХИЖІ  комахи".Переглянь відео .Ознайомся з матеріалом підручника ст.132.Попрацюй у ДЗ на ст.58.Як ти зрозумів,якої поведінки чи допомоги чекають від нас птахи у червні?Відкривайте зранку вікно чи кватирку-слухайте спів пташок,бо скоро його буде нечутно.
МАТЕМАТИКА .Повторимо таблиці множення та ділення на 2 і 3 .І ПРИГОТУЄМО повну табличку множення ,яка в тебе  є (на закладинці чи на зошиті або на форзаці підручника) До речі ," Таблиця Піфагора"теж дуже зручна.Повторимо ще правила порядку дій у виразах.СЬОГОДНІ БУДЕМО МНОЖИТИ І ДІЛИТИ З ЧИСЛАМИ 4,5,6.
Усно порахуй з.1 ст.109 і переглянь способи знаходження периметра прямокутника у з.4 ст.109. Письмово  виконай з.2 ст.109 (УГОРІ над знаком арифметичних дій пронумеруй маленькими цифрами порядок дій.),Запиши лише розв'язання задач у з.3 а,б.Накресли відрізок АВ у з.5 ст.109.і виконай геометриче завдання.ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ.
ЧИТАННЯ Дуже рада повідомити Вам тему нашого заняття: "СМІХ НЕСЕ ЗДОРОВ'Я ДІТЯМ " Ми працюємо з дитячою книгою,а не з підручником.Як Ви гадаєте ,які твори входять до кола нашого читання сьогодні?Так,це-гуморески,смішинки,анекдоти,небелиці,веселі  оповідання та поезії.Якщо у твоїй домашній бібліотеці немає творів за темою,можна знайти і прочитати  або прослухати на одному із сайтів.
Можна згадати кумедний випадок із власного життя або життя своїх друзів ,родичів,навіть випадок із шкільного життя.Запиши коротко свій твір і надішли мені.
МИСТЕЦТВО Дякую ще раз всім дітям ,які створили рекламу соку-дарунку природи



















14.05.20

15.05

                        Доброго ранку ,дорогі діти та шановні батьки!



17 ТРАВНЯ 2020 РОКУ НАША ДЕРЖАВА БУДЕ В ЖАЛОБІ,бо ЦЯ ДАТА-
День пам'яті жертв політичних репресій — щорічний національний пам'ятний день в Україні, що припадає на третю неділю травня.Традиційно, у День пам'яті жертв політичних репресій вищі особи держави покладають квіти до національного меморіального заповідника «Биківнянські могили». Покладання квітів до пам'ятних знаків відбувається також по всій країні, відбуваються жалобні віче і церемонії.Національний історико-меморіальний заповідник «Биківнянські могили» — заповідник національного значення (з 2006), найбільше в Україні місце поховання жертв масових політичних репресій 1937—1941 років. у Дніпровському районі міста Києва, на його північно-східній околиці, за 1,5 км від колишнього селища Биківня поблизу автостради Київ-Бровари. Територія Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили» складає майже 239 га та є найбільшим в Україні місцем поховання жертв сталінських репресій.Зверни увагу на телепрограми цього та наступного дня 

 ТИ дізнаєшся про  ДВІ сумнІ ,кривавІ сторінки нашої історії
 .Адже ,той,хто не знає минулого-не може цінувати майбутнє.



 СЬОГОДНІ ПРАЦЮЄМО ЗА РОЗКЛАДОМ П'ЯТНИЦІ.

ЯДС     Розпочинаємо з відзначення показників   погоди у Календарику(ст.31) Ось -
наша екскурсія (віртуальна і остання у цьому навчальному році). Назви всі дерева,про які йшла  мова на екскурсії.Крім дерев є ще кущі та трав'янисті рослини.Прочитай у підручнику ст.126-128.Склади тематичну павутинку "Літо"(ст.126) і запиши її у зошиті із самоосвіти.У ДЗ попрацюй на ст.51.                                               

МАТЕМАТИКА Розпочнемо з усних вправ (ст.104 з.1 і 2) Сьогодні перевіряємо навички усної лічби (контрольна робота ) на платформі "На урок " У тебе буде 10 хвилин,і 1 спроба.Завдання буде активним до 17.00 до 17.05 за посиланнямhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=206756
Зараз пригадаємо ,як називають числа при діленні.(ст.104 з.3)Яке число найбільше?Переглянь відео та запам'ятай правило (сторінки і номери завдань у нас інші).Письмово запиши завдання 5 і 6.Зверни увагу 6 завдання -творча робота над задачею.Запиши розв'язання складених задач (НА 2 ЧИ більше арифметичних дій)
Я подаю на фото найскладніший вид короткого запису.Вираз ,яким розв'язується задача,знайди самостійно.Скільки буде у тебе задач,а відповідно-коротких записів і розв'язань?Правильно ,2 задачі розв'яжи письмово у зошиті

ЧИТАННЯ Розпочинаємо заняття з цікавої гри "НАВИВОРІТ"(СТ.101),
з'ясуй значення слів "шугоне","переполох","увірвався терпець",Поміркуй,які ситуації можуть стати початком дружби між людьми чи між тваринами?Прочитай оповідання "Подружилися",дай відповіді на запитання після текста.Потренуйся читати на швидкість за 1 хвилину.Напиши мені,які твої досягнення у читанні.

МИСТЕЦТВО  Переглянь відеоурок за 08.05 ( на блозі) і навчись співати пісню "Веселка"(слова на ст.95)








13.05.20

14.05

                                      Доброго всім ранку! Працюємо за розкладом четверга,але спочатку милуємося роботами учнів нашого класу,які вчора самостійно виготовили іграшку,якою і самому можна грати ,і другові подарувати.ЯКІ Ж ВИ МОЛОДЦІ!
                                             





 ІГРИ від Бурдіної М., Тонких Г., Перепелиці М . та Перепелиці М . Картохіна А. Колісника В., Павленко Є.




ЯДС Починаємо із визначення показників погоди.Розпочинаємо вивчати останню у цьому навчальному році тему : "Людина і природа влітку".Впевнена,для багатьох мова піде про найулюбленішу пору року.Прочитай матеріал ,вміщений на ст.124-125 та спробуй відповісти  на запитання: Коли розпочинається літо,за думкою синоптиків?Скільки днів воно триває ?Скільки днів у  календарному  літі?На які періоди поділяють літній сезон?Який день  є астрономічною датою початку літа? Які літні явища наявні в неживій природі?Чому літні місяці мають такі назви?Які літні прикмети тобі відомі? Переглянь 2 відео

     Можеш працювати у ДЗ на ст.50.Запиши у зошит із самоосвіти 1-2 літні прикмети.



ЧИТАННЯ

Розпочинаємо нашу роботу з гри "Зайве слово" ст 100.Напиши у зошиті по 1 "зайвому" слову з кожного рядка.Чи вдалось відгадати загадку?На цьому тижні читали нові примовки про кольори веселки. Пам'ятаєш? Прочитай оповідання В.Сенцовського "Після дощу".З'явились слова , значення яких тобі не відомі або маєш сумніви.?Зазирни в тлумачний словник
Тлумачний словник і все з'ясуй.Перечитай ще раз.дай відповіді на запитання після текста.Склади план до оповідання .Запиши його.

      ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА  

    Виконай      комплекс вправ з пакетом, розміщений від учора.Ти зміцниш м'язи рук ,ніг, шиї, спини. Відпочине тіло і розум.Не лінуйся ,повтори двічі,навчи усіх ,хто втомився у твоїй родині.     

    УКРАЇНСЬКА МОВА

 Згадай, ми вже вивчили 3 види речень за метою висловлювання.Ти про кожне з них знаєш правило(ст.107,108,109).Вмієш їх розпізнати в текстах ,а ще перебудовувати (розповідне -на питальне чи на спонукальне...)Сьогодні будемо тренуватися правильно записувати речення та перебудовувати їх різними способами.Весь урок працюємо за слайдами презентацїї.Письмові завдання на слайдах 3,6,8.Бажаю успіхів !
                                   

12.05.20

13/05

                          ДОБРОГО РАНКУ, ЛЮБІ ДІТИ!
У контрольному тестуванні з ЯДС учора взяли участь19 учнів.Нагадую для тих,хто ще не виконав цей вид контролю,завдання буде активним до 14.05 до 17.00.Спроба у кожного-1.Час на виконання -до 20 хвилин.
СЬОГОДНІ ПРАЦЮЄМО ЗА РОЗКЛАДОМ СЕРЕДИ.Виконайте спочатку завдання з іноземної мови та інформатики.
МАТЕМАТИКА Починаємо з повторення таблиць множення та ділення чисел 2 і 3.Зараз повторимо правила знаходження невідомого множника та невідомого доданка.Якщо забув,переглянь відео за 05,05.Запиши  з.1ст.103.Прикладів буде у тебе не 4 ,а в 2 рази більше.У з.2 та з.3 ст.103 розв'яжемо усно задачі та  порівняємо їх ,Запам'ятай,множимо,якщо збільшуємо у рази ,а додаємо,якщо збільшуємо на...якусь кількість предметів.Утвори правило про зменшення у рази і на якусь кількість предметів  сам.До з.4 а ) і б) запиши лише розв'язання ,бо у підручнику є короткі записи та малюнки.
ГОТУЄМОСЯ ДО К.Р. Виконай самостійно геометричне завдання.Накресли прямокутник довжина якого 6 см,а ширина 3 см.Знайди його периметр.Дякую за роботу

ДИЗАЙН.На уроці можна відчути себе дизайнером іграшок.Точніше ,ми всі разом будемо виготовляти іграшку однакову за призначенням,але у кожного вона буде своя -особлива.На ст .121 є демонстраці іграшки.Переглянь відео- і дізнаєшся,що це за іграшка, і як її зробити
                         
ФІЗКУЛЬТУРА Сьогодні продовжуємо естафету вправ з предметами .Нагадую ,є зарядка з рушником.А зараз...

11.05.20

12/05

                              Доброго ранку,дорогі діти та шановні батьки!
На цьому тижні розпочинається проведення перевірочних контрольних робіт :

ЯДС-12.05-Тестування на платформі «На урок»
Читання-19.05-Тестування на платформі «На урок»+Аудіювання (тексту ,розміщеного  на блозі)
Укр.мова-21.05-Списування тексту, розміщеного на блозі, Тестування на платформі «На урок»
Математика-15.05-Тестування на платформі «На урок»(перевірка навичок усної лічби)-26.05-Розв’язування завдань контрольної роботи (розміщених  на блозі)

Учні ,які не виконають всі контрольні роботи з поважної причини, будуть писати їх за індивдуальними завданнями у вересні .
За результатами минулого тижня відповідально ,у повному обсязі і своєчасно надсилають виконані завдання:Бурдіна Мирослава,Батурін Кирило,Павленко Євгенія,Павлено Катерина, Перепелиця Михайло , Перепелция Марія, Рогач Артем, Сібірцев Кирило,Тонких Ганна.
ВЕЛИКА ПОДЯКА І ВИЗНАННЯ ВАШИМ СТАРАННЯМ І ПРАЦЕЛЮБСТВУ!Так тримати.
Сьогодні працюємо за розкладом вівторка!Розпочинаємо
ЯДС. Ми завершили вивчення теми  : "Людина і природа навесні".Перевір ,чи знаєш ти ознаки весни, який день відділяє зиму від весни, назви періодів весни та назви місяців,весняні явища в неживій природі,вплив корисних і шкідливих звичок на здоров'я навесні,які рослини називають раннєквітучими і пізньоквітучими ,а які першоцвітами, як змінюється навесні життя комах, риб, птахів, звірів і чому вони потребують охорони .Виконай у ДЗ практичне завдання- потренуйся в розгадуванні кросворду на ст.48.А тепер пройди контрольне тестування на платформі "На урок "(воно буде активним до 14.05 до 17.00).Вдома виконай  "Родинний проект про улюблену пору року.(ДЗ СТ 48)
ТЕСТУВАННЯ https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=473201.На виконання контрольного тесту віідведено до 20 хвилин, 1 спроба ,тому повтори усі вивчені поняття,а потім долучайся до роботи
МАТЕМАТИКА Розпочинаємо з повторення вивчених таблиць множення та ділення.Зараз на тебе чекає цікаве завдання (з.1 ст.102)До кожного математичного висловлювання створено малюнки з рядами кружечків та трикутників різних кольорів.Подумай і запиши за зразком :
а)-помаранчевий
б)-
в)-
г)-
А у з.2 ст102 за математичними висловлюваннями створи і запиши 2  вирази ,і,звичайно ,розв'яжи їх.
Пригадай,що тобі відомо про збільшення (зменшення ) числа у кілька разів .
Повтори праило:
"Щоб дізнатися у скільки разів одне число більше чи менше за дуге ,треба більше число поділити на менше"(Іншими словами ,дізнатися скільки разів менше вміщується у більшому) Виконай малюнки до з.3 а) і б) (у підручнику - короткі записи та схеми) і запиши розв'язання.У завданні 4 ти усно і швидко знайдеш задумане число.Дякую.
УКРАЇНСЬКА МОВА.Продовжуємо знайомитись з різними видами речень.Вміємо розпізнавати розповідні та питальні.Запиши у каліграфічній хвилинці букви з тієї назви видів речень ,що має більше звуків.А нижче склади речення такого виду.Молодець!
Зараз ти готовий пізнавати нове.
Розглянь впр.390 , 391( усно) та вивчи правило на ст.109.А зараз потренуйся ,письмово виконай впр.392 та 393.Доведення у 3 завданні впр.393-усне.І наостанок- зустріч із улюбленою казкою всіх малюків "Колобок" у впр 394.Згадай репліки героїв і запиши 2 речення,що є спонукальними.Врахуй ,що репліки героїв у діалозі записують з нового рядку , звертання виділяють комами або знаком оклику.ЗРАЗОК:
-Лисичко,не їж мене,я тобі пісеньку заспіваю.
ЧИТАННЯ Розпочнемо з повторення назв кольорів веселки.Молодець.! Сьогодні маєш можливість дізнатися як виникла райдуга і ще багато чого цікавого.Чи пам'ятаєш ти ,який твір називають легендою.Які легенди чув або читав?
Навчися читати швидко слова на ст.98.Яке слово має наголос на останньому складі?
Попрохай дорослих прочитати тобі легенду,а сам зосередься і запам'ятай всіх її героїв.
Переліч ,хто діє у легенді "Як з'явилися квіти і райдуга?".Попрацюй за запитаннями на ст. 99.Але відповідь на кожне запитання зачитуй із тексту.Потренуйся читати діалог.Чи впізнав ти спонукальні речення.?Випиши їх та надішли.У подарнок за твою роботу -вірш Л.Вознюк "Квіти" та 2 примовки про порядок кольорів веселки Мені сподобалась перша про Чаплю і жабку .А тобі?
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.Звичйно ,рухайся під пісню "Веселка"






09.05.20

09/05

                   Доброго дня,шановні діти та батьки!
Вітаю Вас всіх зі святом Перемоги! Учні нашої школи щороку були ,є і будуть активними учасниками святкувань цього дня.І в цей складний час вони знайшли можливість висловити свою шану і подяку всім загиблим .Приємно ,що учень нашого класу долучився до акції пам'яті. Дякуємо,Сергію,за твій важливий внесок,за рішучість та відповідальність.


На шкільному сайті створено сторінку: "75 років Перемоги" .Перегляньте роботи учнів нашої школи.         https://drive.google.com/open?id=15K4R4O9W2brlu59aG2U76TzlezpshtaH                        

07.05.20

08.05

                     Доброго ранку, шановні діти!

Сьогодні ми схиляємо голови перед пам’яттю тих, хто загинув на полях битв і в таборах смерті, в містах і селах. Всі ми в неоплатному боргу перед полеглими у справедливій боротьбі за свободу і гідність людини. Віддаємо данину глибокої поваги ветеранам Другої світової війни.Сьогодні в Україні відзначають величне свято-день пам'яті і примирення.

Перегляньте відео про свято та розкажіть, що запам'ятали,батькам,дідусям та бабусям.Хто бажає,може долучитися до шкільного заходу:вивчити вірш про Перемогу,пам'ять ,пошану-записати відео та надіслати мені.Кращі відео змонтують і виставлять 9 травня на шкільному сайті.Це буде твоїм внеском -вшануванням пам'яті людей,що віддали своє життя за мирне наше життя.
     Працюємо за розкладом п'ятниці.Розпочніть свої заняття з іноземної мови.

ЯДС Відзначаємо погоду у своєму календарі.Дякую за цікаві розповіді про улюблене весняне свято.Сьогодні повторимо відомості про Червону книгу.Звернемо увагу на  захист рослин і тварин у світі та у нашій державі.Переглянь відео,опрацюй  ст.118-120.У ДЗ.-46-47.Розпочни повторення всієї теми.(із ст.103,скоро буде тестування)




МАТЕМАТИКА .Розпочнемо з повторення таблиць множення та ділення чисел 2 і 3.Виконаємо усно вправу 1 ст.101.Згадаємо,як ми вміємо порівняти два числа? Правильно,із більшого відняти менше.Сьогодні будемо вчитися порівнювати  групи однакових  предметів,і дізнаватися у скільки разів їх більше або менше.Уважно розглянь малюнки,записи та пояснення у з 2,3 ст.101 і навчися читати рівності різними способами у з.4 ст.101.Наперед рекомендую вивчити правило :  "Щоб дізнатися у скільки разів одне число більше чи менше за дуге ,треба більше число поділити на менше"(Іншими словами ,дізнатися скільки разів менше вміщується у більшому).Письмово запиши розв'язання з.5,7 та з.6 ст 101.
УКРАЇНСЬКА МОВА.На уроці розвиваємо своє усне та писемне  мовлення,праюємо за казкою зі ст.104-105.Усно виконай завдання 372,373,374.Якщо буде важко,переглянь відео

Письмово запиши на вибір 1 із завдань з.376 ст.105.Дякую за роботу.
МИСТЕЦТВО  Продовжуємо вести мову про ритми життя в мистетві.Переглянь відеоурок .Прочитай у підручнику ст.90.Пограй у гру "Оркестр"ст.91.До зустрічі 12.05









06.05.20

07/05


                          Шановні батьки! Ця інформація -для Вас і Ваших дітей!

З початком весняно – літнього періоду збільшуються випадки інфекційних

 кишкових захворювань ,отруєнь харчовими продуктами, питною водою 

у дітей дошкільного та шкільного віку. З метою забезпечення санітарно – 

епідеміологічного благополуччя просимо Вас суворо дотримуватися

санітарно – гігієнічних норм під час приготування їжі, миття посуду, рук,

 застосування дезінфікуючих засобів, забезпечення якісним харчуванням дітей.

Бережіть себе та своїх рідних!

 Сьогодні працюємо за розкладом четверга! Виконайте завдання з іноземної мови і погляньте на красу ,що вчора надіслали  учні.За статистикою,у світі більшість визнаних кухарів -чоловіки.У нашому класі-теж така ситуація.Ви переглядаєте кулінарні шедеври
Попова Олександра,Сібірцева Кирила,Стрельники Єфима,Перепелиці Михайла ,Перепелиці Марії та Тонких Ганни


 

Наші хлопці-справжні помічники своїм матусям!


ЯДС Розпочинаємо з відзначення показників погоди.Переглянь відео та назви всіх тварин ,що є добрими мамами для свого потомства.
Тема нашого уроку: "Які весна нам на своїх зелених крилах свята принесла"Згадаємо
 найвеличніше свято для усіх християн,яке ми відзначали у квітні.Так ,це Великдень Переглянь відео і скажи -чи дотримуються у Вашій родині традицій святкування Великодня.А чи знаєш ти ,що християни і сьогодні вітаються : "Христос воскрес!"(І так буде тривати до свята Вознесіння Христового.)Прочитай у підручнику ст.116-117.І напиши у зошиті з самоосвіти ,яке весняне свято тобі подобається найбільше і чому.У ДЗ майже всі діти виконали наперед ст 45.



УКРАЇНСЬКА МОВА.На минулому уроці ми працювали з розповідними реченнями.Вони і будуть нашими    помічниками - ПОСЕРЕДНИКАМИ під час знайомства з ПИТАЛЬНИМИ реченнями.Переглянь уважно відео.І починай працювати  над правилом (ст.108) У зошиті буде записано : Каліграфічна хвилинка (впр.386-слово "медаль".Придумай і запиши із цим словом 1 розповідне і 1 питальне речення),ВПР 388 та ВПР 389 (1 завдання)


ЧИТАННЯ.Найцікавіше заняття для дитини...це ...пограти.І не лише у комп'ютерні ігри.Рухливі розваги для дітей та молоді існували здавна.Вміння організувати гру,дотримуватися правил,не сваритися-передавалися з покоління в покоління.Ось зараз познайомимося з іграми Ваших батьків.Прочитай с.96-97.Проведіть дослідження (ст.96).Результати запишіть у зошит із самоосвіти.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.
Спочатку повтори вправи для розвитку
уваги та мозку.А потім потанцюй 


05.05.20

06.05

                                                   Доброго ранку! Вчора ніби зустрілась з дітьми,які надіслали  виконання лічилок у формі відео! Ви подорослішали,стали уважними та серйозними.Є справжні артисти та режисери.Обіграли свої відео.Молодці! Працюємо за розкладом середи.Виконайте завдання з англійської мови та інформатики.
МАТЕМАТИКА Розпочинаємо з повторення таблиці множення та ділення числа 3 та з усних вправ на ст.99 (1,2,4)УВАГА! Повторюємо правило про знаходження невідомого множника.ПИСЬМОВО ВИКОНУЄМО з.6,5,розв'язуємо задачу  3 на ст.99  та з.4 на ст100) Усно порівняй вирази і числа (з.1 ст.100),знайди помилки в обчисленнях (з.2 ст.100),попрацюй за діаграмою (з.5 ст.100) та повтори конкретний зміст дії множення (з.6 ст.100)
ДИЗАЙН Вітаю всіх хлопчиків і дівчаток сьогодні на кухні.Для своєї родини будемо робити сюрприз-сервірувати стіл до сніданку та готувати смачні та корисні бутерброди.Я дізнаюсь з ваших фото,хто любить допомагати з приготуванням їжі.У такої дитини є для цього все- бажання,фартух,можливо- записник рецептів.Кому доведеться це робити вперше-знайте: все вийде,прийшов час навчитися робити приємності для себе та рідних.У підручнику на ст.114 та 118 подано алгоритми твоїх дій.Розглянь ,мий ретельно руки - і розпочинаємо готувати бутерброди.Ось один з реептів,але ти можеш зробити інші-свої улюблені.
Серветка не лише потрібна для подачі бутербродів.З неї можна виготовити прикрасу для столу,а згодом,розгорнути і витерти руки.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Продовжуємо виконувати вправи для розвитку мозку,пам'яті ,уваги

  ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 3 навчальний  тиждень :           " ЛЮБИ І ЗНАЙ СВІЙ РІДНИЙ КРАЙ   "    Треба разом ...