04.05.20

05/05

                                  Доброго дня! Працюємо за розкладом вівторка,але не можу не показати красиві та потрібні вироби,які вчора (у понеділок) виготовили учні нашого класу і вчасно надіслали фото.Давайте разом переглянемо закладинки,які допомагають працювати з підручниками.Хто ще не створив свій шедевр,швидше беріться до роботи!
Ви переглядаєте закладинки: Стрельника Єфима,Попова Олександра ,Перепелиці Михайла та Перепелиці Марії, Бурдіної Мирослави ,Тонких Ганни та Павленко Катерини, Павленко Євгенії,Сібірцева Кирила та Батуріна Кирила





 
Я разом з підручниками дякую цим учням за працелюбність і пошану до книги.

ЯДС Сьогодні поговоримо про життя птахів та звірів навесні.Розпочнемо з визначення показників погоди.Попрацюємо за підручником ст.114-116.Переглянемо відео.У ДЗ. ВИКОНАЄМО завдання на ст.43-45(уроки 87,88-89)


МАТЕМАТИКА.РОЗПОЧНЕМО з повтрення таблиці множення числа 3. Уважно поспостерігай (з.2 ст97) як із прикладів таблиці множення на 3 утворюється таблиця ділення на 3.Якщо добре знаєш таблицю множення,то таблиця ділення-це як гра "Починай з кінця"Усно розв'яжи приклади 3 ст.97.За моїм малюнком до з.4 ст.97 згадай,як це -ділити порівну                                          

.
Письмово запиши розв'язання  з.5 ст.97 та прикладів 2 ст.98.Ознайомся із "МАГІЧНИМ " квадратом (з.6 ст.97 -усно) .Зараз ми пригадаємо ,як називають числа при множенні та навчимося шукати невідомий множник.Переглянь відео ( 5 ХВИЛИН СПОЧАТКУ )і ти зрозумієш правило знаходження невідомого множника.У підручнику -ст.98.з 3-4.Вивчи його.Самостійно запиши у зошиті з.5 і 6 ст.98.Дякую!

УКРАЇНСЬКА МОВА .Продовжуємо розкривати таємниці речень.Переглянь відео про види речень.

 На уроці  звернемо увагу поки що на  розповідні речення.Попрацюй із вправою 382.Усі вставлені літери пропиши у каліграфічній хвилинці (по 1 рядку) і ,звичайно,слово-назву українського танцю.Склади речення із назвою танцю і запиши.Вивчи правило про розповідні речення і виконай впр.384,385.Ти зрозумів,яких речень більше використовує у мовленні твоя вчителька?.А матуся?.А ти сам?
ЧИТАННЯ .Порадували результати тестування .Ось кращі з них.Так тримати!.Сподіваюсь,всі д працювали самостійно?

Зараз розпочинається вивчення нової теми : "Незабаром літечко".Влітку завжди діти більше спілкуться та граються.Без чого не можна по-чесному розпочати гру?Правильно,без визначення черги або розподілу ролей.Тому сьогодні згадаємо відомі та вивчемо нові ЛІЧИЛКИ.Зверни увагу: ці твори бувають народні та авторські.На ст.94-95  прочитай всі лічилки,обери ту.що сподобалась -вивчи напам'ять,а відео надішли разом із виконаними завданнями.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.Чи вийшло в тебе придумати вправи з якимись побутовими предметами?А ось простий комплекс для рук та пальців,що сприяють розвитку пам'яті,уваги,покращують роботу мозку.

03.05.20

04.05

   
Доброго дня,любі діти та шановні батьки! Вітаю Вас із початком найяскравішого місяця весни -травня! Сьогодні працюємо за розкладом понеділка.
МАТЕМАТИКА. На уроці будемо тренуватися застосовувати таблицю множення ,розв'язувати числові вирази та задачі і навіть складати свої .Починаємо з усних вправ. Розв'яжи з.1 ст.96 ,не підглядаючи до таблички.Вишло? Молодець!У З.1 СТ.95 можна не рахуючи вставити у віконця пропущені числа і зробити рівності істинними. Переходимо до з. 3 ст.95.Назви суми за покупки у випадку а),б),в).Із З.4 ст.95 попрацюй усно за моїм малюнком.Письмово запиши розв'язання задач 2 ст.95 та з.5 ст.96 за поданими на фото короткими записами.Самостійно виконай письмово з.6 ст.95та з.6 ст.96.Усно складай задачі про різні життєві ситуаії ( про розлив меду- з.3,про замовлення страв - з.2,про відстань між нірками -з.4 на ст.96.)Проконтролюй себе: чи є запитання у складених тобою задачах? Чи вказані всі дані для пошуку відповідей ?  Оціни свою роботу 1 чи 2-3 словами.


ЧИТАННЯ. Ми закінчили вивчати тему про різні винаходи та цікавинки.Пропоную Вам перевірити свою обізнаність за темою,пройшовши тестування на порталі "На урок"Зробити це можна сьогодні до 20.00.за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=329946

МИСТЕЦТВО. Згадай,будь ласка,що тобі відомо про орнамент.Чи є у тебе речі ,прикрашені орнаментами? На ст.92-93 переглянь геометричні та рослинні орнаменти.А тепер зроби та надішли самостійно створену закладинку у техніці аплікаії, прикрашену геометричним орнаментом.

УКРАЇНСЬКА МОВА Продовжуємо розгадувати таємниці речення
Перевір чи можеш сам закінчити такі початки речень:
Речення завжди виражає....
Речення може складатися з...
В кінці речення на письмі ставимо...,а в усному мовленні робимо...
Всі слова в реченні пишемо....
Якщо були заотруднення,то звернись до правил на ст.102-103.
Працюємо за слайдами презентаії.Зверни увагу !У зошиті буде записано :Дата.Каліграфічна хвилинка.Прислів'я Впр.379,380.Тренувальні вправи 1,2,3.Впр.381.Звичайно,без вивченого правила на ст.106 ніяк не обійтись.

29.04.20

30/04

                        Доброго дня ,любі діти та шановні батьки!
До Вашої уваги хочу представити роботи з дизайну -чарівні коробочки, які я побачила вчора .










Зверніть увагу.вже розпочато використання коробочки Владиком Колісником (для зберігання іграшки),Кирилом Сібірцевим (для повторення таблиці множення).Хто ще не зробив таку корисну річ,швидше долучайтесь до роботи!
 Працюємо за розкладом четверга швидко і результативно,бо попереду 3 вихідних дні (1,2,3 травня) і є гарна нагода зайнятись своїми улюбленими справами.
ЯДС Сьогодні ти вже відзначив показники погоди?Можеш поцікавитись у дорослих, які народні прикмети та поради люди застосовують у цю пору.
Подорожуємо сьогодні туди,де живе ось ця істота    :                                                   "Водою їхали пани,
на них срібні жупани.

                          Хоч жупани – лата на латі,

                           панам раді в кожній хаті."

Риби після зими мають весняні турботи.Де вони мешкають? І у річкових ,і у морських риб  навесні відбувається найважливіша пора.Прочитай про неі на ст.113 у підручнику та переглянь відео.


Попрацюй на ст.42 у ДЗ :напиши пам'ятку про те,чому не можна рибалити навесні та відкрий одну таємницю нересту щуки.

УКРАЇНСЬКА МОВА
Праюємо за слайдами презентації


В зошиті буде записано:1 Каліграфічна хвилинка (2 слова і 1речення) 2.Гра "Де чия дитина"(наприклад:вівця-ягня)3.Впр.370 4.Пояснювальний диктант.(Попрохай продиктувати когось із дорослих).5.Впр.371.Обов'язково вивчити правило на ст.103

ЧИТАННЯ  Дякую дітям, які вдома створили плакат.Плакат- це не просто малюнок за темою або загадки та прислів'я.Плакат- це заклик,звертання уваги на проблему,слушна порада.Ось найбільш вдалі роботи.


 

Сьогодні мова піде ще про один винахід людства.
Про велику повітряну кулю прочитаємо текст за В.Гончаренком .Знайди очима  і прочитай декілька разів усі імена,прізвища ,назву міста.Зверни увагу на такі слова: 

дивачать , дивовижа, навздогін.

Зараз ти готовий прочитати текст від початку до кінця.
Як ти гадаєш,чому на кулі був надпис ? А як по-іншому можна було назвати оповідання? Переглянь уважно відео ,спробуй відповісти на запитання.


Чекаю від тебе короткої розповіді у зошиті "Як я був на фестивалі.."(Підказую, у 1 класі ми всі брали участь у фестивалі української пісні,можна про щось своє розповісти) Повторіть всю тему ст.90-93,буде тестування.




ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.Вигадай свій комплекс зарядки  або вправу з одним із побутових предметів.Можна надіслати відео.



28.04.20

29.04

                                 Доброго ранку,любі діти та шановні батьки!
Хочу подякувати дітям і батькам,які ретельно ,відповідально та у повному обсязі вчора виконали запропоновані завдання та вчасно їх надіслали .Моє визнання Перепелиці Михайлу, Перепелиці Марії, Бурдіній Мирославі, Мутиці Кірі, Сібірцеву Кирилу, Коліснику Владиславу, Павленко Євгвенії.Ви вже працьовиті та відповідальні,хоча лише другокласники
Сьогодні працюємо за розкладом середи.На шкільному сайті ознайомтесь із завданнями з іноземної мови та інформатики.
МАТЕМАТИКА.Розпочни свою роботу з повторення таблиць множення та ділення на 2.

Сьогодні ми знайомимось з новою таблицею множення числа 3.Перегляньте відеоурок
У зошиті створи малюнки до задач 5 і 6 зі ст.93.Розв'яжи з.3 і 4 ст.94.Над задачею 5 поміркуємо разом.Уяви,як з купи беруть саджанці і висаджують.Їх у купі лишається більше чи менше?Розумієш,що решта-це залишок.(Скільки залишилось після висаджування?)Ось цей залишок (14 дерев) порівну посадили біля двох об'єктів, біля школи -стільки,скільки й біля садка.
                                                                Задача 5
Привезли-100 с.
Висадили-86 с.
Решта-порівну: біля школи-?с.
                           біля дитсадка-?с
                                                               Розв'язання

1)     100-86=14       (с.)- залишилось після висаджування
2)     14:2=7       (с.)
Відповідь:по 7 саджанів сосни посадили біля школи та біля садка
Далі повтори перетворення одиниць вимірювання (усно) у з.6 ст.94.Письмово виконай з 7.ст.94.(Слід виміряти довжину сторони квадрата,записати знаходження його периметра за допомогою діі додавання та множення.,побудувати нову фігуру(прямокутник за вказаними параметрами і знайти його периметр)Письмово записати всі завдання,виділені зеленим кольором.Звичайно вивчити напам'ять таблицю множення на 3.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Для відпочинку - масаж -малюнки на спині  та зарядка
.

ДИЗАЙН Сьогодні ми будемо виготовляти корисну річ і нам знадобиться лише 1 аркуш паперу А-4(білий чи кольоровий).В якій техніці ми будемо працювати,якщо не потрібні ні ножиці,ні клей,ні лінійка?Японське мистецтво "орігамі" спроможне не лише навчити тебе з користю проводити час,але й розвиває мислення, окомір, пам'ять, дрібну моторику.Заняття у такій техніці заспокоюють і надихають.На ст.106 - послідовність згинання листка -квадратної форми,який ти зробиш з А-4.Пам'ятай,відірвемо лише раз зайву частину паперу (ДЛЯ УТВОРЕННЯ КВАДРАТА ),а далі будемо згинати за інструкією.За бажанням можна прикрасити виготовлену коробочку орнаментом з рослин чи геометричних фігур.А може, записати таблицю множення на 3?

27.04.20

28.04




Доброго дня,мої другокласники!Сьогодні продовжуються наші дистанційні заняття.Працюємо за розкладом вівторка.
ЯДС. Чи спостерігав ти за змінами погоди та природою упродовж двох тижнів?На ст.30-31 у друкованому зошиті зазнач сьогоднішні показники.Згадай про що йшлося на попередніх уроках,переглянувши відео.Яких комах тобі пощастило бачити на вулиці чи вдома?Перечитай у підручнику ст.112-113.Відгадай загадки .Запиши коротку розповідь на основі однієї загадки.(Наприклад,.: "Моя зустріч з осою", 3-4 речення).Можеш записувати у "Щоденнику вражень",а можна-у зошиті.Наостанок перевір,чи виконані у тебе завдання у ДЗ (ст.41-42)


МАТЕМАТИКА

На уроці будемо повторювати вивчені раніше поняття,будемо тренуватися розв'язувати задачі,рівності та нерівності.Починаємо з усної лічби на ст.91.Які фігури позначені числами 15 і 18?.А числом 23?.Доповни доданки до вказаних сум: 6 і 8-це 14,тож до 15 не вистачає 1; 8 і 3-це 11,тож до 15 не вистачає 4; 6 і 3-це 9,тож до 15 не вистачає 6.Попрацюй таким чином усно з іншими фігурами. 
ЗГАДАЄМО,що позначають числа у рівностях на множення: перше і друге.Правильно,друге число позначає,скільки разів додавали однакові доданки.Щоб виконати завдання 2 ст.90,слід до результату попереднього приклада додати перше число.Спробуй,зроби це усно.Порівняй задачі 3а і 3б.ЗРОБИ МАЛЮНКИ ДО ЗАДАЧ(коробки і цеглинки)Цього буде достатньо .У завданні 4 запиши показники температури на обох приладах.Як вони називаються?.Щоб виконати з.5 ,давайте згадаємо:які це істинні та хибні  висловлювання (рівності,нерівності).Запиши такі числа у віконечка,щоб все виглядало правдиво(правильно).ЗОСЕРЕДЬСЯ і згадай назви фігур у з.1 ст.92.Правильно,помаранчевий-це круг.Що довше радіус чи діаметр?Молодець,дійсно,діаметр..Запиши радіуси круга і діаметри кола.Про кількість їх проведень пам'ятаєш? Правильно,безліч.Згадай,як працювати над задачею.Уважно її прочитай.Уяви описану ситуацію.Назви умову.Вкажи запитання.Проаналізуй відоме і невідоме.Склади короткий запис.Ось для тебе нагадування про форму запису та розв'язання виразом задачі 2 а ст.92.Для задачі 2б ст.92 запиши вираз самостійно.Задачу 3 і завдання 4 розв'яжи усно.А для роботи із завданням 5 ст.92 потрібні лінійка та олівець.Якщо ти накреслив ламану з 3 ланок вказаної довжини,то ти -молодець.


ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.Порухайся.Пострибай на скакалці.Виконай гімнастику для очей

ЧИТАННЯ Відгадай загадку:Залюбки він пил ковтає,
                                                    Чистоту оберігає...
Ось про цей побутовий прилад ,історію його створення прочитаємо оповідання. "Історія першого пилососа".Зверни увагу :XX- так позначають римськими цифрами  століття,що минуло (20).Мюзик-хол -це такий вид театральної споруди.Прочитай оповідання.Дай відповіді на запитання (ст.92) На тебе чекає творче завдання: створення плакату "Наші друзі-чистота та охайність".Цікаво пилосос буде на твоєму плакаті?


УКРАЇНСЬКА МОВА. Сьогодні ми розпочинаємо вивчати нову і дуже необхідну тему. Працюємо  за слайдами презентації

Якщо ти був уважним,то в зошиті у тебе записано:
1.Дата.2.Каліграфічна хвилинка.3. Текст про леопарда із вправи 366 (1 речення із 5 слів підкреслене).4.З "Тренувальних вправ презентації" - назва кожної тварини, пораховано і вказано  кількість речень у  текстах і списано по 2 речення на вибір про кожну з тварин.5.Самостійно виконана вправа 367 .ПАМ 'ЯТАЙ: 2 правила на ст.102.допоможуть виконати будь-яке завдання за темою.Вивчи їх!

14.04.20

13/04



                                   Вітаю всіх відвідувачів на блозі "Веселунчик"!

Щиро дякую за сумлінне та систематичне виконання завдань у період дистанційного навчання Бурдіній Мирославі, Коліснику Владиславу, Перепелиці Михайлу та Перепелиці Марії, Тонких Ганні.Кожна робота цих учнів - грунтовна ,правильна ,творча!
 Дякую дітям ,які працювали також гарно, але потребували певної допомоги та нагадувань:Батуріну Кирилу,КартохінуАртему, Мутиці Кірі, Павленко Євгенії та Павленко Катерині,Пасіці Артему ,Попову Олександру,Рогачу Артему,Ровенській Єлизаветі,Сібіреву Кирилу,Стрельнику Єфиму.
Хочеться,щоб усі учні нашого класу стали відповідальними , цілеспрямованими та сумлінними.


                                  Любі діти, з 13.04 я знаходжусь у відпустці. Дистанційні заняття

відновляться з 28.04.Нагадую вам,що у цей час ви спрямуєте більше зусиль на опанування іноземної мови,"Дизайну та технологій(інформаційних)".У вівторок ,четвер,п'ятницю не забувайте відзначати погоду у календарику спостережень. Щодня читайте по 30   хвилин зранку і ввечері  свою книгу .Повторюйте таблицю множення та ділення на 2.Вивчіть таблицю множення та ділення на 3
Продовжуйте збирати цікавинки,що оточують Вас або ті,що створюєте власноруч,за допомогою батьків,бабусь та дідусів. (Бажано фото,яким можна поділитись).Наприклад,у мене на підвіконні з самої осені ріс помідорний кущ,а саме сьогодні на ньому достигли 2 маленьких помідорчики.Це дуже несподівано,бо я думала,що без запилення комахами цвіту,не буде плодів.Ось помилуйтеся.

Раджу всі цікаві ідеї та думки записувати у "Щоденник вражень".
У кінці тижня нас всіх чекає Велике свято. Допоможіть рідним до нього приготуватися і гідно відзначити Великдень. Щастя,здоров'я,благодаті усім нам!
 Буду за Вами сумувати і чекати на зустріч.

09.04.20

10.04




   Доброго ранку! Праюємо за розкладом п'ятниці!
 ЯДС Вітаю учнів,які успішно пройшли тестування на тему "Природа навесні".Ось кращі результати.
Відзнач показники погоди в "Таблиці спостережень "за сьогодні. Як ти зрозумів,цвітіння яких дерев можна назвати "межею" між ранньоквітучими та пізньоквітучими рослинами? Чи згадав ти з якою метою створено Червону книгу України?

Переглянь відео і здогадайся про весняні  зміни в житті яких тварин піде мова на нашому занятті?  
Прочитай ст.112-113 про комах навесні.Відгадай загадки та виконай завдання у Д.З.(СТ.41) Які ж комахи з'являються першими?
МАТЕМАТИКА. Розпочинаємо з повторення таблиці множення та ділення на 2.Зараз складемо вирази  (з,2 ст.90)Щоб не помилитися згадаємо: Сума-"+",Різницця- "-",Добуток- "*",Частка-":"У тебе вийде 4 вирази ,кожен на 2 дії.Пам'ятай про використання дужок!Сьогодні задачу 3 (ст.90) ти можеш записати самостійно.(короткий запис і розв'язання).Продовжуємо розглядати геометричні фігури.На занятті дізнаєшся,що таке діаметр кола і круга.Переглянь відео Усно дай відповіді на всі запитання з.1(ст.90).Знайди ще на сторінці завдання,пов'язане з геометричними фігурами.(З.5 СТ.90) Не креслимо малюнок,а лише записуємо імена фігур.З.4-УСНО Дякую за роботу

ЧИТАННЯ Послухай казку і скажи,яку цікавинку від світлячка ти дізнався.СЬОГОДНІ ми працюємо за твоєю книгою,яку ти читаєш або прочитав нещодавно.Тема нашого заняття  "Чи знаєш ти...Для допитливих" Чекаю твоєї записаної цікавинки.Домовляємось:розповіді починаються так:  "Чи знаєш ти..."Якщо сподобалась світлячкова цікавинка,перероби її згідно нашого завдання.Сподіваюсь ,усі попраюють гарно- і в нас вийде 29 розповідей-цікавинок.
МИСТЕЦТВО  Сьогодні продовжуємо дізнаватись нове про віночок.Переглянь прекрасні роботи своїх однокласників.
 






Про який віночок розказано на ст.86 у підручнику.?Що ще називають віночками в музиці?Послухайте такий "віночок".Які музичні інструменти упізнав?Переглянь уривок балету,його героїня якраз і мешкала у квітах.А ще пісня на сл.В.Верховеня та муз.М.Ведмедері має назву "Віночок".(ст.87)Спробуй її заспівати за нотним записом.Можна розім'ятись  під руханку "Сонячний віночок"Дякую.Приємних вихідних.

08.04.20

09,04


     Доброго ранку! Сьогодні працюємо за розкладом четверга.
ЯДС  Чи пам'ятаєш про свій календар спостережень?Зазнач погоду сьогоднішнього ранку.Зараз пройди тестування на платформі "На урок" за вдома опрацьованим матеріалом  посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=486951 Сьогодні ми поговоримо. про першоцвіти.Переглянь відео,назви які рослини ти упізнав.Попрацюй за підручником (ст.110-111) Чи можеш пояснити ,чому більшість першоцвітів занесено до Червоної книги України? У ДЗ виконай завдання на ст.40 Першоцвіти-це ранньоквітучі чи пізньоквітучі рослини?Звичайно,ти тепер це добре знаєш.

УКРАЇНСЬКА МОВА Сьогодні ми узагальнюємо свої знання про вивчені частини мови.
Усно склади речення з 6 слів за схемою: прикм.+ім,+дієсл.+служб.слово+числ.+ім. Якщо ти впорався,то готовий праювати самостійно.Адже ти все заєш за темою і в тебе все вийде.У впр.359 запиши через кому всі службові слова,що прочитав.Виконуючи впр.360 ,влаштуйте сімейні змагання " У кого найдовший ланцюжок іменників".У впр.360,361,362 на тебе чекають письмові завдання на вибір.Повтори всі поняття за темою до наступного заняття.

ЧИТАННЯ  За цим посиланням можна побачити найкращі реезультати тестування за темою :"Весна,весна.весняночка " https://naurok.com.ua/test/homework/623065 Щиро дякую дітям ,які надіслали матеріал для створення лепбуку "Великодні дзвони":Перепелиці М. та Перепелиці М.,Бурдіній М. та Ровенській Л., Сібірцеву К. та Павленко Є.,Коліснику В. та Батуріну К..Ідеї ще приймаються до кінця тижня.
А сьогодні розпочинається нова тема: "Цікавинки звідусіль".На ст. 90 потренуйся швидко читати довгі слова,а потім заповни табличку у зошиті "Світлофор".Ця табличка- твої бажання пізнати нове. Переглянь відео.
Зараз ти готовий прочитати текст "З історії світлофора".Для чого люди придумали світлофор?Де можна надрукувати чи розмістити цей твір?Надсилай табличку,мені дуже цікаво,про що кожен хотів дізнатися.

ФІЗКУЛЬТУРА Повтори нову зарядку,розміщену на блозі вчора.

08,04

       Доброго ранку! Сьогодні працюємо за розкладом середи.

МАТЕМАТИКА.Розпочинаємо роботу з повторення табличок множення та ділення числа 2,а тепер- математичний диктант( ст.89 з.1 )Нагадую ,рахуємо усно,записуємо лише відповіді через кому в рядок.Приготуйся переглянути навчальне відео за темою нашого заняття.Ти почув знайомі назви фігур та зовсім нові слова.Сьогодні нам відкривають свої таємниці круг і коло.Якщо в тебе є циркуль,то за допомоги дорослих-спробуй накреслити коло.Якщо циркуль не знайшовся,нічого страшного.Вдома є багато чого з круглою основою.Обведи денце улюбленої чашки або вази,або підставки для олівів.У центрі потав точку О.Проведи 3 радіуси,як у завданні 3(ст.89)Скільки всього радіусів можна провести у накресленому чи обведеному  колі? Подумай над цим.Над з.4 поміркуй усно,згадай скільки см в 1 дм?.Письмово розв'яжемо з.5 (ст.89 ) і з.6 ст (88).Користуйся шаблоном,який я створюю тобі на допомогу(фото).

.Дякую за роботу. ДИЗАЙН Сьогодні у нас цікава і дуже потрібна діяльність.Ми будемо створювати "ввічливу табличку"Як це ?Запитаєш ти.Дуже просто , але надзвичайно необхідно.Розпочни зі спогадів вчорашнього дня.Яке слово ввічливості ти зустрічав чи говорив якнайчастіше? Ось я ,наприклаад, "ДЯКУЮ" В тлумачному словнику довідайся чи уточни значення цього слова та значення слова "ТАБЛИЧКА".https://slovnyk.ua/ Ось тепер ти готовий до роботи.Хоча ,ще потрібні матеріали та інструменти.Ножиці,клей,аркуш паперу з надрукованим(або написаним,або намальованим словом)і якісь оздоблювальні матеріали (тасьма,смужки паперу,непотрібні обкладинки із зошитів або сторінки прочитаних журналів)Фантазуй під час роботи! В якій життєвій ситуації можна з користю використати табличку.?Напиши,коли будеш надсилати роботу.(На ст.102 з.3 є деякі рекомендації до роботи)Обов'язково помилуйся роботами  однокласників.Відшукай свою в онлайн виставці "Вербові котики"

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Відпочинь з користю


06.04.20

07/04

            Доброго ранку! Вітаю  всіх зі святом , із Благовіщенням!Сьогодні працюємо за розкладом вівторка!
     ЯДС Чи пам'ятаєш ти про заповнення весняного календаря .( Ст,30-31)? Занотуй у графі "Стан рослин",які рослини цвіли вже, і які дерева розпочали зараз своє цвітіння.
Сьогодні ти дізнаєшся про весняні явища в житті дерев  і кущів ,а згодом-і трав'янистих рослин.Переглянь відео  і прочитай у підручнику ст.109-110.
Яке явище ,з перелічених на
ст.110 не належить до весняних? Правильно.,ЛИСТОПАД.Попрацюй у ДЗ НА ст.39.Запиши і замалюй результати своїх спостережень.
МАТЕМАТИКА.Розпочни свою роботу із повторення таблиці множення і ділення на 2.Пройди тест на платформі "На урок" ,який перевіряє твої уміння виконувати дії з 0 та 1"
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=485061.Сьогодні ми згадаємо ,як називаються числа при діленні.Правильно,результат- частка,найбільне число-ділене,а те,чим ділять -дільник.У з.1 ст.88 назви числа в рівностях(усно)Зараз письмово порівняй результат виразу і число або результати виразів у завданні 2.Далі попрацюй за шаблоном із завданнями 3,4,5,вставляючи дії,пояснення,відповіді.Дякую за роботу.

УКРАЇСЬКА МОВА Продовжуємо працювати.Запиши каліграфічно маленькі слова і за на у під біля через .Яким одним словом їх можна назвати?Так,це-службові слова.Звернись до впр.356 :усно за малюнком склади словосполучення (всі вони будуть із 3 слів),а письмово запиши 1 словосполучення та введи його в речення.
Діти під парасолькою-це словосполучення
Діти сховались від дощу під парасолькою.-це речення.Згадаємо правило про написанння службових слів (ст.99) і самостійно попрацюємо над впр.357.Завдання 3 -письмово .У вправі 358-завдання 1 -усне,а завдання 2 - письмове.
ФІЗИЧНА  КУЛЬТУРА.Повтори новий комплекс загальнорозвивальних вправ (розміщений на блозі 01.04)
ЧИТАННЯ Ми закінчили вивчати розділ :"Весна,весна-весняночка" Зараз перевіримо ,як уважно і вдумливо ти читав, міркував і  добре запам'ятовував.Виконай тестування на платформі "На урок " за  посиланням  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=434873   А ЗАРАЗ РОЗПОЧНЕМО ТВОРЧУ ДІЯЛЬНІСТЬ.На ст. 89 вказана тема лепбука ,який ми створимо разом."ВЕЛИКОДНІЙ ПЕРЕДЗВІН"Кожен запропонує 1 сторінку за темою лепбука(хтось придумає або знайде загадку,хтось-віршик,хтось -малюнок атрибутів свята,....)Будь-які ідеї -доречні.Домовляємось-матеріал на А-4 (малюнок або запис ,або електронний формат).
Працюйте під ці чарівні звуки,вони стануть натхненням до роботи,поштовхом до творчості

06.04


  Доброго ранку! Перед початком роботи на новому тижні щиро вітаю учнів нашого класу,які вчасно надсилали завдання та сумлінно їх виконували.Дякую Бурдіній Мирославі, Перепелиці Марії, Перепелиці Михайлу! Роботи цих учнів -повні,грамотно оформлені.Секрет успіху -дуже простий: виконувати завдання за день у повному обсязі і щодня їх всі разом надсилати для перевірки,нічого не лишаючи на вихідні.У суботу і неділю ти разом з родиною відпочиваєш без домашніх завдань!

Сьогодні працюємо за розкладом понеділка. МАТЕМАТИКА Розпочни роботу з повторення таблиці множення та ділення на 2 ,розв'яжи приклади 2 (Ст.87).Тепер ти готовий до роботи над  задачами (аналізу , розв'язання, складання). Попрацюємо разом над задачею 3 (Ст.87).Прочитаємо уважно і все уявимо.Для цього можна намалювати ,як я .Де більше комп'ютерів,у залі(жовті) чи у кабінетах(зелені)?.Скільки всього комп'ютерів у кабінетах, якщо у кожному 2,а таких кабінетів 6?.Залишилось порівняти кількість комп'ютерів у 6 кабінетах і залі.Як порівняти два числа? Правильно ,від більшого відняти менше.Отже,в тебе вийде таке оформлення задачі.Це -зразок.Запиши розв'язання задач 4 и 5 (ст.87) самостійно.
УКРАЇНСЬКА МОВА .Згадай.чи всі каліграфічні вправи ти виконав за 02.04? Тоді-до роботи.Розпочнемо з роботи над словниковим словом "РЮКЗАК".Запиши його каліграфічно,добери синоніми,склади речення з використанням 1 службового слова.Проведемо мовне дослідження у вправі 352 і вивчмио правило.Тепер ти завжди пам'ятай: "Службові слова пишуть окремо від інших слів у реченні."Запиши вправи 353 і 354.У вправі 354 будь уважним: деякі службові слова  вимагають зміни закінчень в іменниках : " Почепити над вікном, перед вікном"
ЧИТАННЯ.Перечитай казку І.Мацко  "Загублена писанка" ще раз і пройди тестування на платформі "На урок" до 07.04.2020 до 11.00.Ти побачиш,як уважно і вдумливо ти читав,як зрозумів події,їх послідовність та наслідки.
https://naurok.com.ua/test/join. Вкзуємо код від вчителя 620848 та прізвище,ім'я учня.Повтори тему ."Весна,весна,весняночка(ст.80-89) ,переглянь відео про створення писанок ,спробуй у вільний час.
МИСТЕЦТВО Тема нашого заняття : "Квіткові фантазії".Розглянь незвичайні картини на ст.88.У якому народному одязі  зображені красуні на картинах? Про віночок,як елемент народного костюма сьогодні ми і згадаємо.
Багато дівчаток у нашому класі мають віночки,обручі та стрічки з букетами квітів.Зроблені вони із штучних квіток та бутонів .А ми будемо створювати в техніці аплікації з паперу на аркуші картону.Приготуйте ножиці,клей,аркуш картону світлого тону та набір кольорового паперу. Раджу : квіти і листочки можна буде вирізати і з кольорових обкладинок зошитів, що стали тобі не потрібними.Працюй за порадами сторінки 89 підручника (якщо віночок хочеш повісити як картину на стіні),або за відео,якщо хочеш виготовиті об'ємну прикрасу



Помилуйся роботами своїх однокласників за минулий тиждень,знайди свою!

                     



 




  ДОБРОГО ДНЯ, ШАНОВНІ ДІТИ та БАТЬКИ! Триває 3 навчальний  тиждень :           " ЛЮБИ І ЗНАЙ СВІЙ РІДНИЙ КРАЙ   "    Треба разом ...